Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Код товара: 2933
1
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу книга купить

Автор: Йона Бергер

Издательство: Наш Формат
Код товара: 2933
175 грн
175

4 человека добавили в Вишлист

| 1
На складе

Автор: Йона Бергер

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

232 стр

ISBN

978-617-7279-12-8

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

5 5 1

Описание книги Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків… Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.

Для кого книга

Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феномену популярності.

Чому ця книга

Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту та допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею. Ця книжка буде корисною для вас особисто і не тільки для загального розвитку. Якщо ви не знаєте, що таке «тригер» і хто такий «стрікер», чому деякі подробиці історії закарбовуються в людській пам’яті і як цей процес відбувається, то маєте нагоду уважно прочитати й зрозуміти психологічні механізми сприйняття, які ніхто не може відмінити.

Отзывы о Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

5 / 5


5 звёзд

1

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Заразливий. Психологія вірусного маркетингу отзывы

Авторы книги Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jona-berger-90x120.jpg
Йона Бергер — молодой профессор маркетинга в Уортонской школе бизнеса при Пенсильванском университете. Опубликовал десятки статей в наиболее авторитетных научных журналах. Бергер был отмечен... Подробнее