Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 138036 |
Фотографії
0 людей додали у Вишлист
Автор: Джона Берґер
Видавництво: Наш Формат
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
200 стр
ISBN
978-617-8120-76-4
Формат
140х200 мм
Мова
українська
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?
І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.
ДЛЯ КОГО КНИГА
Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феномену популярності.
ЧОМУ ЦЯ КНИГА
Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту та допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею.
Ця книжка буде корисною для вас особисто і не тільки для загального розвитку. Якщо ви не знаєте, що таке «тригер» і хто такий «стрікер», чому деякі подробиці історії закарбовуються в людській пам’яті і як цей процес відбувається, то маєте нагоду уважно прочитати й зрозуміти психологічні механізми сприйняття, які ніхто не може відмінити.