Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0

Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2-х книг:
 
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Маркетинг 5.0. Технології для людства

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?

Маркетинг 5.0. Технології для людства
У сучасному світі перед маркетологами постає безліч перешкод - конфлікти поколінь, поділ суспільства за рівнем достатку та технологічною нерівністю, швидка цифровізація... Гуру маркетингу Філіп Котлер та його колеги розповідають, як можна новітні технології перетворити на власну перевагу та використовувати їх, щоб задовольняти запити споживачів навіть на особистісному рівні. Завдяки штучному інтелекту ви зможете прогнозувати, чи матиме успіх новий продукт, та аналізувати велику кількість даних, що допоможе враховувати потреби кожного клієнта. 
Показати повністю
Відгуки про Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0
0 / 5
Залишити відгук
Джона Берґер

Йона Бергер – молодий професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Опублікував десятки статей у найавторитетніших наукових журналах. Бергер був відзначений нагородами за успіхи як у науковій діяльності, так і у викладанні, а також отримав звання «Залізного професора» Уортонської школи.

Філіп Котлер
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.

Інші книжки цього автора

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Джона Берґер

350 грн

На складі

Комплект Квантовий маркетинг + Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Раджа Раджаманнар, Філіп Котлер

1240 -5% 1178 грн

На складі

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

На складі

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Джона Берґер, Олексій Філановський, Філіп Котлер

2020 -5% 1919 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії