Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей

Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 3х книг:
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту. 
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими.
У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»).
Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей
0 / 5
Залишити відгук
Джона Берґер

Йона Бергер – молодий професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Опублікував десятки статей у найавторитетніших наукових журналах. Бергер був відзначений нагородами за успіхи як у науковій діяльності, так і у викладанні, а також отримав звання «Залізного професора» Уортонської школи.

Байрон Шарп
Професор Байрон Шарп – директор Інституту маркетингових наук Еренберга-Басса при Університеті Південної Австралії. Наукові розробки інституту використовують та фінансово підтримують багато провідних корпорацій світу, у тому числі Coca-Cola, Kraft, Kellogg's, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen, TNS, Turner Broadcasting, Network Ten, Simplot та Mars.
 
Байрон Шарп опублікував понад сотню наукових праць, він полягає у редакційних колегіях п'яти наукових журналів. Якийсь час тому виступив одним із організаторів конференції з законів реклами, що проходила в Уортонській школі бізнесу, і спільно з професором Джеррі Віндом підготував до друку спеціальний випуск журналу Journal of Advertising Research на тему заходу.
Юлія Колесник
Юлія Колесник - бренд-стратег та експертка з комунікацій. З 2009 року допомагає бізнесам будувати стосунки зі споживачами. Має значний досвід у креативній розробці завдяки співпраці з провідними рекламними агенціями BBDO Ukraine, Cheil Ukraine, Fedoriv.

Серед клієнтів – Toyota, Lexus, Visa, Stella Artois, Pepsi, Libresse, Decatylen та ін. Авторка книжки «Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів». Консультувала стартапи, міжнародні корпорації і некомерційні організації щодо побудови брендів.

Працювала як із pre-seed стартапами, так і з компаніями з щомісячними витратами на маркетинг понад $500К. Серед галузей: SaaS, IT, FMCG, автомобільна, фінансова, телекомунікації тощо.

Інші книжки цього автора

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Джона Берґер

350 грн

На складі

Комплект Люди купують у людей + Креативний особистий брендинг

Юлія Колесник, Юрген Саленбахер

980 -5% 931 грн

На складі

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Джона Берґер, Олексій Філановський, Філіп Котлер

2020 -5% 1919 грн

На складі

Комплект Квантовий маркетинг + Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Раджа Раджаманнар, Філіп Котлер

1240 грн

Очікується

Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Філіп Котлер

850 -5% 807 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії