Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Страница автора

Байрон Шарп

Професор Байрон Шарп – директор Інституту маркетингових наук Еренберга-Басса при Університеті Південної Австралії. Наукові розробки інституту використовують та фінансово підтримують багато провідних корпорацій світу, у тому числі Coca-Cola, Kraft, Kellogg's, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen, TNS, Turner Broadcasting, Network Ten, Simplot та Mars.
 
Байрон Шарп опублікував понад сотню наукових праць, він полягає у редакційних колегіях п'яти наукових журналів. Якийсь час тому виступив одним із організаторів конференції з законів реклами, що проходила в Уортонській школі бізнесу, і спільно з професором Джеррі Віндом підготував до друку спеціальний випуск журналу Journal of Advertising Research на тему заходу.

Книги автора: Байрон Шарп

Показувати:
Сортувати:

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

250 грн

Показано з 1 по 1 з 1 (всього 1 сторінок)