Часті запитання
Ми зібрали найчастіші запитання від покупців Bizlit.com.ua та відповіді на них. Не знайшли потрібної інформації? Напишіть або зателефонуйте нашим турботливим фахівцям зі Служби підтримки. Ми завжди раді допомогти й відповісти на всі ваші питання! :)
Як оформити замовлення на сайті?
Оберіть книги, що вас зацікавили, додайте їх в кошик, внесіть дані для доставки та оплатіть замовлення. Після цього ваше замовлення автоматично обробляється і відправляється того ж або наступного дня (в залежності від часу оформлення).
По яким дням ви відправляєте замовлення?
Ми відправляємо замовлення з понеділка по п'ятницю. Якщо ви оформите замовлення до 14:00, ми відправимо його того ж дня. Якщо ж замовлення зроблене після 14:00, воно буде відправлене наступного робочого дня. У вихідні та святкові дні відправка не здійснюється, але ви завжди можете оформити замовлення, і ми подбаємо про нього в найближчий робочий день.
Як швидко я отримаю своє замовлення?
Термін доставки залежить від обраного оператора:
-Нова Пошта: 1–4 робочі дні
-Укрпошта: 2–5 робочих днів.
Які способи оплати ви пропонуєте?
Оплата можлива картами Visa або MasterCard, банківським переказом, безготівковою оплатою на рахунок IBAN, або накладеним платежем при отриманні на поштовому відділенні.
Я би хотів сплатити заздалегідь, та чи можу вам довіряти?
Так, у разі скасування замовлення ми гарантуємо 100% повернення коштів протягом 5 робочих днів. Працюємо офіційно як ФОП, фіскалізуємо всі продажі в податковій та працюємо з електронними чеками.
Чи можу я спочатку перевірити товар, а потім оплатити?
Так, ви можете спочатку оглянути книги при отриманні на пошті, а потім сплатити за них. Це зручно і безпечно для вас.
Чи можливо повернути або обміняти книгу?
Так, ви можете повернути книгу протягом 14 днів. Якщо вона не підійшла, витрати на повернення за ваш рахунок. Якщо книга пошкоджена – заміна або повернення коштів за наш рахунок.
Чи можна оплатити картою іншої країни?
Так, ви можете оплатити картою з іншої країни через корзину, також доступна оплата через PayPal.
Чи можна запакувати книгу в подарункову упаковку та підписати?
Так, можна. Для цього напишіть коментар про подарункову упаковку при оформленні замовлення або повідомте нашу службу підтримки.
Чи є у вас самовивіз з магазину?
Ні, самовивозу немає, адже ми працюємо онлайн. Ми турбуємося про вашу безпеку, особливо в умовах Харкова. Якщо ситуація зміниться, ми повідомимо.
Чи отримуєте ви книги напряму від видавництва?
Так, ми співпрацюємо з понад 100 українськими видавництвами, тому гарантуємо якість продукції.
Немає у вас книжки, яка мені потрібна!
Повідомте нашому менеджеру, і ми постараємося знайти та замовити книгу спеціально для вас.
Чи надаєте ви знижки або акції?
Так, ми регулярно проводимо акції. Ось посилання на актуальні пропозиції: https://bizlit.com.ua/ru/stock.html.
Які засоби зв'язку з вашим магазином існують?
Телефони: +38(099)562-25-63, +38(068)483-31-31, +38(050)226-77-77
Viber: +38(095)245-55-62
Telegram: https://t.me/bizlitbook
Email: shop@bizlit.com.ua
Хто ви такі, перший раз про вас чую?
Ми книжковий інтернет-магазин із Харкова, працюємо вже понад 11 років. Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові оперативно вирішувати будь-які питання, що виникають.
Яка упаковка у плакатів?
Плакати ми пакуємо в спеціальні тубуси або плоскі пакети з гофрокартоном для безпечної доставки.
Які книги з особистісного росту та психології ви рекомендуєте новачкам?
Ось посилання на наші хіти продажів: https://bizlit.com.ua/ru/best/.