Bizlit +38 (099) 562-25-63

Часті запитання

Ми зібрали найчастіші запитання від покупців Bizlit.com.ua та відповіді на них. Не знайшли потрібної інформації? Напишіть або зателефонуйте нашим турботливим фахівцям зі Служби підтримки. Ми завжди раді допомогти й відповісти на всі ваші питання! :)

Як оформити замовлення на сайті?

Оберіть книги, що вас зацікавили, додайте їх в кошик, внесіть дані для доставки та оплатіть замовлення. Після цього ваше замовлення автоматично обробляється і відправляється того ж або наступного дня (в залежності від часу оформлення).

По яким дням ви відправляєте замовлення?

Ми відправляємо замовлення з понеділка по п'ятницю. Якщо ви оформите замовлення до 14:00, ми відправимо його того ж дня. Якщо ж замовлення зроблене після 14:00, воно буде відправлене наступного робочого дня. У вихідні та святкові дні відправка не здійснюється, але ви завжди можете оформити замовлення, і ми подбаємо про нього в найближчий робочий день.

Як швидко я отримаю своє замовлення?

Термін доставки залежить від обраного оператора:

-Нова Пошта: 1–4 робочі дні

-Укрпошта: 2–5 робочих днів.

Які способи оплати ви пропонуєте?

Оплата можлива картами Visa або MasterCard, банківським переказом, безготівковою оплатою на рахунок IBAN, або накладеним платежем при отриманні на поштовому відділенні.

Я би хотів сплатити заздалегідь, та чи можу вам довіряти?

Так, у разі скасування замовлення ми гарантуємо 100% повернення коштів протягом 5 робочих днів. Працюємо офіційно як ФОП, фіскалізуємо всі продажі в податковій та працюємо з електронними чеками.

Чи можу я спочатку перевірити товар, а потім оплатити?

Так, ви можете спочатку оглянути книги при отриманні на пошті, а потім сплатити за них. Це зручно і безпечно для вас.

Чи можливо повернути або обміняти книгу?

Так, ви можете повернути книгу протягом 14 днів. Якщо вона не підійшла, витрати на повернення за ваш рахунок. Якщо книга пошкоджена – заміна або повернення коштів за наш рахунок.

Чи можна оплатити картою іншої країни?

Так, ви можете оплатити картою з іншої країни через корзину, також доступна оплата через PayPal.

Чи можна запакувати книгу в подарункову упаковку та підписати?

Так, можна. Для цього напишіть коментар про подарункову упаковку при оформленні замовлення або повідомте нашу службу підтримки.

Чи є у вас самовивіз з магазину?

Ні, самовивозу немає, адже ми працюємо онлайн. Ми турбуємося про вашу безпеку, особливо в умовах Харкова. Якщо ситуація зміниться, ми повідомимо.

Чи отримуєте ви книги напряму від видавництва?

Так, ми співпрацюємо з понад 100 українськими видавництвами, тому гарантуємо якість продукції.

Немає у вас книжки, яка мені потрібна!

Повідомте нашому менеджеру, і ми постараємося знайти та замовити книгу спеціально для вас.

Чи надаєте ви знижки або акції?

Так, ми регулярно проводимо акції. Ось посилання на актуальні пропозиції: https://bizlit.com.ua/ru/stock.html.

Які засоби зв'язку з вашим магазином існують?

Телефони: +38(099)562-25-63, +38(068)483-31-31, +38(050)226-77-77

Viber: +38(095)245-55-62

Telegram: https://t.me/bizlitbook

Email: shop@bizlit.com.ua

Хто ви такі, перший раз про вас чую?

Ми книжковий інтернет-магазин із Харкова, працюємо вже понад 11 років. Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові оперативно вирішувати будь-які питання, що виникають.

Яка упаковка у плакатів?

Плакати ми пакуємо в спеціальні тубуси або плоскі пакети з гофрокартоном для безпечної доставки.

Які книги з особистісного росту та психології ви рекомендуєте новачкам?

Ось посилання на наші хіти продажів: https://bizlit.com.ua/ru/best/.