Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Часті запитання

Ми зібрали найчастіші запитання від покупців Bizlit.com.ua та відповіді на них. Не знайшли потрібної інформації? Напишіть або зателефонуйте нашим турботливим фахівцям зі Служби підтримки. Ми завжди раді допомогти й відповісти на всі ваші питання! :)

Як оформити замовлення на сайті?

Оберіть книги, що вас зацікавили, додайте їх в кошик, внесіть дані для доставки та оплатіть замовлення. Після цього ваше замовлення автоматично обробляється і відправляється того ж або наступного дня (в залежності від часу оформлення).

По яким дням ви відправляєте замовлення?

Ми відправляємо замовлення з понеділка по п'ятницю. Якщо ви оформите замовлення до 14:00, ми відправимо його того ж дня. Якщо ж замовлення зроблене після 14:00, воно буде відправлене наступного робочого дня. У вихідні та святкові дні відправка не здійснюється, але ви завжди можете оформити замовлення, і ми подбаємо про нього в найближчий робочий день.

Як швидко я отримаю своє замовлення?

Термін доставки залежить від обраного оператора:

-Нова Пошта: 1–4 робочі дні

-Укрпошта: 2–5 робочих днів.

Які способи оплати ви пропонуєте?

Оплата можлива картами Visa або MasterCard, банківським переказом, безготівковою оплатою на рахунок IBAN, або накладеним платежем при отриманні на поштовому відділенні.

Я би хотів сплатити заздалегідь, та чи можу вам довіряти?

Так, у разі скасування замовлення ми гарантуємо 100% повернення коштів протягом 5 робочих днів. Працюємо офіційно як ФОП, фіскалізуємо всі продажі в податковій та працюємо з електронними чеками.

Чи можу я спочатку перевірити товар, а потім оплатити?

Так, ви можете спочатку оглянути книги при отриманні на пошті, а потім сплатити за них. Це зручно і безпечно для вас.

Чи можливо повернути або обміняти книгу?

Так, ви можете повернути книгу протягом 14 днів. Якщо вона не підійшла, витрати на повернення за ваш рахунок. Якщо книга пошкоджена – заміна або повернення коштів за наш рахунок.

Чи можна оплатити картою іншої країни?

Так, ви можете оплатити картою з іншої країни через корзину, також доступна оплата через PayPal.

Чи можна запакувати книгу в подарункову упаковку та підписати?

Так, можна. Для цього напишіть коментар про подарункову упаковку при оформленні замовлення або повідомте нашу службу підтримки.

Чи є у вас самовивіз з магазину?

Ні, самовивозу немає, адже ми працюємо онлайн. Ми турбуємося про вашу безпеку, особливо в умовах Харкова. Якщо ситуація зміниться, ми повідомимо.

Чи отримуєте ви книги напряму від видавництва?

Так, ми співпрацюємо з понад 100 українськими видавництвами, тому гарантуємо якість продукції.

Немає у вас книжки, яка мені потрібна!

Повідомте нашому менеджеру, і ми постараємося знайти та замовити книгу спеціально для вас.

Чи надаєте ви знижки або акції?

Так, ми регулярно проводимо акції. Ось посилання на актуальні пропозиції: https://bizlit.com.ua/ru/stock.html.

Які засоби зв'язку з вашим магазином існують?

Телефони: +38(099)562-25-63, +38(068)483-31-31, +38(050)226-77-77

Viber: +38(095)245-55-62

Telegram: https://t.me/bizlitbook

Email: shop@bizlit.com.ua

Хто ви такі, перший раз про вас чую?

Ми книжковий інтернет-магазин із Харкова, працюємо вже понад 11 років. Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові оперативно вирішувати будь-які питання, що виникають.

Яка упаковка у плакатів?

Плакати ми пакуємо в спеціальні тубуси або плоскі пакети з гофрокартоном для безпечної доставки.

Які книги з особистісного росту та психології ви рекомендуєте новачкам?

Ось посилання на наші хіти продажів: https://bizlit.com.ua/ru/best/.