Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.