Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого

Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого

380 грн
380
0 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 208 стр
ISBN 978-617-8120-82-5
Формат 140х210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого

Новітнє дослідження автора бестселерів New York Times Джони Берґера показує, як шість типів слів можуть посилити ваш вплив у кожній сфері життя: від переконання інших і побудови міцніших стосунків до підвищення креативності й мотивації команд. Майже все, що ми робимо, пов’язане зі словами. Слова — це те, як ми переконуємо, спілкуємось та об’єднуємось.

Це те, як лідери керують, продавці продають, а батьки виховують. Це те, як вчителі навчають, політики управляють, а лікарі пояснюють. Навіть наші особисті думки залежать від мови. Але певні слова мають більший вплив, ніж інші. Вони краще змінюють думку, залучають аудиторію і спонукають до дій. Що це за чарівні слова і як ми можемо використати їхню силу?

У книжці «Чарівні слова» автор міжнародних бестселерів Джона Берґер дає змогу поглянути зсередини на нову науку про мову та на те, як нею користуватись. Технологічні досягнення у машинному навчанні, комп’ютерній лінгвістиці й обробці природної мови в поєднанні з оцифруванням усього, від супровідних листів до розмов, спричинили безпрецедентні відкриття. Дізнайтесь, як продавці вмовляють клієнтів, юристи переконують присяжних, а оповідачі зачаровують аудиторію; як вчителі змушують дітей допомагати, а представники сервісної служби підвищують задоволеність клієнтів; як засновники стартапів отримують фінансування, музиканти створюють хіти, а психологи ідентифікували рукопис Шекспіра, навіть не прочитавши жодної п’єси.

Ця книжка створена для тих, хто хоче посилити свій вплив. Вона пропонує потужний інструментарій та ефективні методи, які можуть призвести до надзвичайних результатів. Незалежно від того, намагаєтесь ви переконати клієнта, мотивувати команду чи змусити всю організацію змінити звичний погляд на речі, ця книжка покаже вам, як використовувати силу чарівних слів.

Показати повністю
Відгуки про Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого
0 / 5
Залишити відгук
Джона Берґер

Йона Бергер – молодий професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Опублікував десятки статей у найавторитетніших наукових журналах. Бергер був відзначений нагородами за успіхи як у науковій діяльності, так і у викладанні, а також отримав звання «Залізного професора» Уортонської школи.

Інші книжки цього автора

Ви дивились

Фотографії