Йона Бергер – молодий професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Опублікував десятки статей у найавторитетніших наукових журналах. Бергер був відзначений нагородами за успіхи як у науковій діяльності, так і у викладанні, а також отримав звання «Залізного професора» Уортонської школи.
Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий
Інші видання
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Основи маркетингу
Основи маркетингу
Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу.
Карго-маркетинг і Україна
Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» — маркетингу що спирається на міфи і фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків. Олексій Філановський, відомий український маркетолог, на сторінках цієї книжки аналізує найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості і прозорі методи та інструменти, що допоможуть налагодити справді ефективну роботу маркетингу. Друга частина книги присвячена філософським проблемам маркетингу — зокрема тому, як він створює цінність, що задовольняє запити споживачів і сприяє процвітанню компаній.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?