Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 3х книг:
Основи маркетингу
Карго-маркетинг і Україна
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Основи маркетингу
Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не тільки для студентів, а й для викладачів. Крім того, вся книга буквально "напхана" стосовно перспектив розвитку маркетингу, пов'язаних з новими маркетинговими технологіями, Internet, електронними базами даних, особливостями проведення досліджень в Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій. В кінці кожного розділу вміщено розділ, пов'язаний з роботою в мережі Інтернет, який дозволить всім читачам ближче познайомитися з захоплюючим світом інтерактивного маркетингу.
Карго-маркетинг і Україна
Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» — маркетингу що спирається на міфи і фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків. Олексій Філановський, відомий український маркетолог, на сторінках цієї книжки аналізує найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості і прозорі методи та інструменти, що допоможуть налагодити справді ефективну роботу маркетингу. Друга частина книги присвячена філософським проблемам маркетингу — зокрема тому, як він створює цінність, що задовольняє запити споживачів і сприяє процвітанню компаній. Спираючись на фундаментальні засади засвоєння інформації, автор ділиться власним багатим досвідом будівництва успішних брендів. Третя частина книжки пропонує читачеві зазирнути в недалеке майбутнє за допомогою вже наявних трендів, що в найближчі десятиліття радикально змінять суспільство, споживання і ринки.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?
І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.
ДЛЯ КОГО КНИГА
Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феномену популярності.
ЧОМУ ЦЯ КНИГА
Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту та допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею.
Ця книжка буде корисною для вас особисто і не тільки для загального розвитку. Якщо ви не знаєте, що таке «тригер» і хто такий «стрікер», чому деякі подробиці історії закарбовуються в людській пам’яті і як цей процес відбувається, то маєте нагоду уважно прочитати й зрозуміти психологічні механізми сприйняття, які ніхто не може відмінити.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий
0 / 5
Залишити відгук
Джона Берґер

Йона Бергер – молодий професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсільванському університеті. Опублікував десятки статей у найавторитетніших наукових журналах. Бергер був відзначений нагородами за успіхи як у науковій діяльності, так і у викладанні, а також отримав звання «Залізного професора» Уортонської школи.

Філіп Котлер
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.

Інші книжки цього автора

Основи маркетингу

Гары Армстронг, Філіп Котлер

1250 -10% 1125 грн

На складі

Карго-маркетинг і Україна

Олексій Філановський

420 грн

На складі

Основи маркетингу. Класичне видання

Філіп Котлер

950 -10% 855 грн

На складі

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Джона Берґер

350 грн

На складі

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

На складі

Комплект Твій AI-маркетолог + Заразливий

Джона Берґер

940 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії