Денис Каплунов - український класик сучасного маркетингу, продажів і комунікацій. Засновник агентства Kaplunoff Communications, що надає послуги зі створення рекламних матеріалів. Наставник із продажів на високі та великі чеки. У його активі 5000+ реалізованих проектів для 500+ клієнтів із ЗО країн. Провів понад 300 виступів у 10 країнах, має 20 000+ учнів.
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Це книжка про те, як писати для серйозних бізнесів і заробляти серйозні гроші. Мрія багатьох копірайтерів, чи не так? Але як її досягнути? Денис Каплунов послідовно і на прикладах розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й так, щоб впливати на людей. Його книжка — це не посібник з написання чи редагування, а синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.
Ви довідаєтеся, як привертати увагу читачів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть приклади, які розбирає автор, завдання для самостійної роботи, і 10 характеристик, які зроблять ваші тексти цікавими, впевненими й ефективними.