Комплект складається з 2х книг:
Королі соціальних мереж
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Королі соціальних мереж
Ця книжка стане відкриттям і чудовим наставником для кожного фахівця, який працює на себе, заробляє кошти своїми вміннями й талантами та бажає стати на ринку знаним. Ви опануєте нову суперздатність під назвою SOCIAL SELLING. Упізнаєте, як залучати клієнтів, заробляти гроші та просувати особистий бренд за допомогою соцмереж. Без коштів на рекламу, виключно завдяки своїй експертності.
Автор книжки — Денис Каплунов, український фахівець із 15-річним досвідом у комунікаціях, з яким співпрацюють 500+ клієнтів із 10 країн світу. Він зміг із нуля побудувати сильний особистий бренд і стати одним із найвідоміших експертів свого напрямку. На сторінках книги автор виступає як дбайливий наставник — візьме вас за руку та проведе через усі сфери особистого маркетингу у соцмережах.
Ознайомить із конкретними інструментами й напрацюваннями зі свого та клієнтського досвідів. Це вже сьома книжка автора і, як і попередні, має амбіції стати бестселером. Автор вміло оперує словом, просто та гумором викладає думки, роблячи книгу захопливою і легкою для сприйняття. Час за її читанням не мине дарма!
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Це книжка про те, як писати для серйозних бізнесів і заробляти серйозні гроші. Мрія багатьох копірайтерів, чи не так? Але як її досягнути? Денис Каплунов послідовно і на прикладах розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й так, щоб впливати на людей. Його книжка — це не посібник з написання чи редагування, а синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.
Ви довідаєтеся, як привертати увагу читачів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть приклади, які розбирає автор, завдання для самостійної роботи, і 10 характеристик, які зроблять ваші тексти цікавими, впевненими й ефективними.