Комплект складається з 2х книг:
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Нейрокопірайтинг 2.0
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Це книжка про те, як писати для серйозних бізнесів і заробляти серйозні гроші. Мрія багатьох копірайтерів, чи не так? Але як її досягнути? Денис Каплунов послідовно і на прикладах розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й так, щоб впливати на людей. Його книжка — це не посібник з написання чи редагування, а синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.
Ви довідаєтеся, як привертати увагу читачів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть приклади, які розбирає автор, завдання для самостійної роботи, і 10 характеристик, які зроблять ваші тексти цікавими, впевненими й ефективними.
Нейрокопірайтинг 2.0
Книжка Дениса Каплунова є посібником для тих, хто опановує мистецтво писати рекламні тексти. Це, за словами автора, «чарівна валізка» копірайтера: зібрання чітких (але не догматичних) правил, повчальних (і дотепних) нотаток, показових (і яскравих) епізодів від успішного автора-практика.
А ще книжка спрямована на розвиток вашого чуття в застосуванні прийомів копірайтингу з огляду на психологію клієнта. Таке чуття завдяки читанню цієї книжки ви обов’язково розвинете, або, як говорить сам автор,— «прокачаєте».