Комплект складається з 2х книг:
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Це книжка про те, як писати для серйозних бізнесів і заробляти серйозні гроші. Мрія багатьох копірайтерів, чи не так? Але як її досягнути? Денис Каплунов послідовно і на прикладах розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й так, щоб впливати на людей. Його книжка — це не посібник з написання чи редагування, а синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.
Ви довідаєтеся, як привертати увагу читачів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть приклади, які розбирає автор, завдання для самостійної роботи, і 10 характеристик, які зроблять ваші тексти цікавими, впевненими й ефективними.
Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Це не можна заперечувати: бізнес стає більш глобальним, ринки – все більш безладними та швидко розвиваються. Керівники та власники бізнесів розуміють, що мають адаптуватися до нових умов, але, або надто зайняті й не мають на то часу, або просто не розуміють, що саме потрібно змінити.
У «Гнучких брендах» пропонується досвід створення світових брендів, який допоможе 1) швидко аналізувати своє оточення; 2) створити диференційоване та значуще позиціонування бренду; 3) втілити стратегію бренду в життя. Ви дізнаєтесь, як використати на свою користь «слабкі місця» конкурентів, а також вдосконалити те, що допоможе вашому бренду запам’ятатися та виділитися на ринку.