Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Основи маркетингу

Код товару: 116880
Код товару: 116880
1250 грн
1250

4 людини додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

880 стр

ISBN

978-617-7812-04-2

Формат

145х215 мм

Мова

українська

Опис книги Основи маркетингу

Спільними зусиллями двох відомих фахівців - Гарі Армстронга та Філіпа Котлера - був створений прекрасний підручник з маркетингу для початківців. Книга "Основи маркетингу" в популярній, захоплюючій і доступній формі познайомить вас з основами маркетингу. У книзі напрочуд вдало поєднуються теоретичні відомості, приклади їх практичного застосування в реальному житті і спеціальні методичні прийоми, що полегшують засвоєння матеріалу. Остання особливість робить цю книгу корисною не тільки для студентів, а й для викладачів. Крім того, вся книга буквально "напхана" стосовно перспектив розвитку маркетингу, пов'язаних з новими маркетинговими технологіями, Internet, електронними базами даних, особливостями проведення досліджень в Web та використанням технологічних переваг глобальних комунікацій. В кінці кожного розділу вміщено розділ, пов'язаний з роботою в мережі Інтернет, який дозволить всім читачам ближче познайомитися з захоплюючим світом інтерактивного маркетингу.

Відгуки про Основи маркетингу

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Основи маркетингу відгуки

Автори книги Основи маркетингу

Філіп Котлер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-filip-kotler-90x120.jpg
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського... Подробнее