Bizlit +38 (099) 562-25-63
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

130 грн
130
33 людини додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка М'яка
К-ть сторінок 208 стр
ISBN 9789669483348
Формат 145х217 мм
Мова українська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємо-пов'язаність спільнот та постають нові технології.

Філіп Котлер - всесвітньо відомий гуру маркетингу, член правління "Американської асоціації маркетингу", Заслужений професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті, консультант з питань маркетингової стратегії таких відомих компаній як IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, консультант урядових організацій з питань розвитку національної економіки, автор та співавтор 45 книг з маркетингу та менеджменту, і більше 100 статей для провідних журналів!

ФІліп Котлер зіграв головну роль у формуванні маркетингу як у Америці так і у всьому світі. Він зібрав воєдино і систематизував усі знання про маркетинг, які до цього відносилися до зовсім різних наук. Єдиний автор, хто тричі удостоювався щорічної премії "Alpha Kappa Psi", що присвоюється за найкращу статтю для "Journal of Marketing". Має безліч звань і нагород за видатний внесок в маркетинг. Тепер його ім'я - синонім маркетингу, його нагороди важко перерахувати, його підручники студіюють всі економісти світу! Батьки Філіпа Котлера родом з України. Вони емігрували до Чикаго у 1917-му, де Філіп Котлер і народився.

Показати повністю
Відгуки про Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
0 / 5
Залишити відгук
Філіп Котлер
Avatar
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.

Інші книжки цього автора

Основы маркетинга. Краткий курс

Филип Котлер

680 грн

На складі

10 смертних гріхів маркетингу

Филип Котлер

140 грн

Нема в продажі

Основи маркетингу

Филип Котлер, Гари Армстронг

1250 грн

На складі

Основи маркетингу. Класичне видання

Филип Котлер

950 грн

На складі

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

На складі

Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я

Карл Сьюелл, Філіп Котлер

800 -5% 760 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії