Комплект складається з 2х книг:
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
Маркетинг 5.0. Технології для людства
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими.
У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»).
Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину.
Маркетинг 5.0. Технології для людства
У сучасному світі перед маркетологами постає безліч перешкод - конфлікти поколінь, поділ суспільства за рівнем достатку та технологічною нерівністю, швидка цифровізація... Гуру маркетингу Філіп Котлер та його колеги розповідають, як можна новітні технології перетворити на власну перевагу та використовувати їх, щоб задовольняти запити споживачів навіть на особистісному рівні.
Завдяки штучному інтелекту ви зможете прогнозувати, чи матиме успіх новий продукт, та аналізувати велику кількість даних, що допоможе враховувати потреби кожного клієнта. Також ви детальніше дізнаєтеся про кожну з технологій, її функції, застосування та вплив (датчики, робототехніка, віртуальна і доповнена реальність, блокчейн, інтернет речей тощо) і нарешті отримаєте відповідь на питання, чи зможуть технології замінити людей в майбутньому. Маркетинг 5.0 є підтвердженням того, що співпраця людей і машин кардинально змінить ефективність та якість роботи у всіх сферах.