Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Люди купують у людей + Маркетинг 5.0

Комплект Люди купують у людей + Маркетинг 5.0

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
Маркетинг 5.0. Технології для людства
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими.
У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»).
Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину.
Маркетинг 5.0. Технології для людства
У сучасному світі перед маркетологами постає безліч перешкод - конфлікти поколінь, поділ суспільства за рівнем достатку та технологічною нерівністю, швидка цифровізація... Гуру маркетингу Філіп Котлер та його колеги розповідають, як можна новітні технології перетворити на власну перевагу та використовувати їх, щоб задовольняти запити споживачів навіть на особистісному рівні.
Завдяки штучному інтелекту ви зможете прогнозувати, чи матиме успіх новий продукт, та аналізувати велику кількість даних, що допоможе враховувати потреби кожного клієнта. Також ви детальніше дізнаєтеся про кожну з технологій, її функції, застосування та вплив (датчики, робототехніка, віртуальна і доповнена реальність, блокчейн, інтернет речей тощо) і нарешті отримаєте відповідь на питання, чи зможуть технології замінити людей в майбутньому. Маркетинг 5.0 є підтвердженням того, що співпраця людей і машин кардинально змінить ефективність та якість роботи у всіх сферах.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Люди купують у людей + Маркетинг 5.0
0 / 5
Залишити відгук
Філіп Котлер
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.
Юлія Колесник
Юлія Колесник - бренд-стратег та експертка з комунікацій. З 2009 року допомагає бізнесам будувати стосунки зі споживачами. Має значний досвід у креативній розробці завдяки співпраці з провідними рекламними агенціями BBDO Ukraine, Cheil Ukraine, Fedoriv.

Серед клієнтів – Toyota, Lexus, Visa, Stella Artois, Pepsi, Libresse, Decatylen та ін. Авторка книжки «Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів». Консультувала стартапи, міжнародні корпорації і некомерційні організації щодо побудови брендів.

Працювала як із pre-seed стартапами, так і з компаніями з щомісячними витратами на маркетинг понад $500К. Серед галузей: SaaS, IT, FMCG, автомобільна, фінансова, телекомунікації тощо.

Інші книжки цього автора

Комплект Люди купують у людей + Креативний особистий брендинг

Юлія Колесник, Юрген Саленбахер

980 -5% 931 грн

На складі

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Джона Берґер, Олексій Філановський, Філіп Котлер

2020 -5% 1919 грн

На складі

Комплект Квантовий маркетинг + Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Раджа Раджаманнар, Філіп Котлер

1240 грн

Очікується

Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Філіп Котлер

850 -5% 807 грн

Очікується

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

Очікується

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер

130 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії