Bizlit +380995622563
Є в наявності

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Код товару: 99619
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти книга купить
310 310 грн

2 людини додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

324 стр

ISBN

978-617-7388-69-1

Формат

145x205 мм

Мова

українська

Опис книги Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.

Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.

Відгуки про Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти відгуки

Автори книги Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-alexandr-osterwalder-90x120.jpg

Доктор Остервальдер - пишет книги, читает лекции, а также консультирует по вопросам инновационных бизнес-моделей. Его практический подход к дизайну инновационных бизнес-моделей, разработанный... Подробнее

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-yves-pigneur-90x120.jpg

С 1984 г. профессор информационных систем управления Университета Лозанны, ранее работал в Университете штата Джорджия в Атланте и Университете Британской Колумбии в Ванкувере. Был участником... Подробнее

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Грег Бернарда — соавтор книги «Разработка ценностных предложений», мыслитель, творец и координатор, работающий с людьми, командами и организациями в области стратегии и инноваций.... Подробнее

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Алан Смит — посвятил себя разработке новых методов дизайна и бизнеса в киноиндустрии, на телевидении, в печати, в сфере мобильных систем и Интернете. Является одним из основателей The... Подробнее