Bizlit +38 (099) 562-25-63

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.

Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.

Показати повністю
Відгуки про Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
0 / 5
Залишити відгук
Александер Остервальдер

Доктор Остервальдер пише книжки, читає лекції, а також консультує з питань інноваційних бізнес-моделей. Його практичний підхід до дизайну інноваційних бізнес-моделей, розроблений спільно з доктором Івом Піньє, застосовується у багатьох галузях по всьому світу, зокрема компаніями 3М, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor та ін. Раніше він допомагав у створенні компанії, що займається стратегічним консалтингом , та її продаж, брав участь у розвитку міжнародної некомерційної організації з центром у Таїланді, яка займається боротьбою зі СНІДом та малярією, проводив дослідження в Університеті Лозанни, Швейцарія.

Ів Піньє

З 1984 професор інформаційних систем управління Університету Лозанни, раніше працював в Університеті штату Джорджія в Атланті та Університеті Британської Колумбії у Ванкувері. Був учасником багатьох дослідницьких проектів, що стосуються дизайну інформаційних систем, менеджменту інформаційних технологій, інновацій та інтернет-бізнесу.

Грег Бернарда

Грег Бернарда — соавтор книги «Разработка ценностных предложений», мыслитель, творец и координатор, работающий с людьми, командами и организациями в области стратегии и инноваций. Осуществлял совместные проекты с такими компаниями и организациями, как Colgate, Volkswagen, Гарвардская школа бизнеса и Capgemini.

Алан Смит

Алан Смит — посвятил себя разработке новых методов дизайна и бизнеса в киноиндустрии, на телевидении, в печати, в сфере мобильных систем и Интернете. Является одним из основателей The Movement — международного дизайн-агентства. Помогал Остервальдеру и Пинье в разработке шаблона ценностного предложения и в создании революционного дизайна книги «Построение бизнес-моделей».

Інші книжки цього автора

Створюємо бізнес-модель

Александр Остервальдер, Ив Пинье

600 грн

На складі

Комплект Розробляємо ціннісні пропозиції + Створюємо бізнес-модель

Александер Остервальдер, Ів Піньє

1200 -5% 1140 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії