Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Клієнтська аналітика + Розробляємо ціннісні пропозиції

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії
Чому компанії втрачають мільйони доларів щороку? Одна з причин полягає в недостатньому розумінні своїх клієнтів. Незнання їхніх потреб, звичок та поведінки призводить до зменшення лояльності, відтоку покупців і втрати частини виручки. Сучасні дослідження показують, що лише 15 % компаній добре вивчили власних клієнтів.
Уявіть собі: 85 % компаній не використовують потенціал своїх даних для визначення клієнтських тенденцій та покращення відносин із клієнтами! А в наших реаліях, коли частота покупок залежить від безпеки, наявності світла, води та інтернету, без належних знань та адаптації бізнеси ризикують втратити позиції на ринку.
До помочі стане ця книжка, що пропонує: прості та ефективні інструменти клієнтської аналітики; практичні методи та стратегії оптимізації маркетингових зусиль і підвищення прибутковісті; досвід Airbnb, Amazon, Netflix та інших лідерів ринку. Час перетворювати власні дані на цінні знання, приймати обґрунтовані рішення, адаптуватися до змін і перемагати конкурентів. Розвивайте бізнес через глибоке розуміння клієнтів!
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.
Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Клієнтська аналітика + Розробляємо ціннісні пропозиції
0 / 5
Залишити відгук
Александер Остервальдер

Доктор Остервальдер пише книжки, читає лекції, а також консультує з питань інноваційних бізнес-моделей. Його практичний підхід до дизайну інноваційних бізнес-моделей, розроблений спільно з доктором Івом Піньє, застосовується у багатьох галузях по всьому світу, зокрема компаніями 3М, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor та ін. Раніше він допомагав у створенні компанії, що займається стратегічним консалтингом , та її продаж, брав участь у розвитку міжнародної некомерційної організації з центром у Таїланді, яка займається боротьбою зі СНІДом та малярією, проводив дослідження в Університеті Лозанни, Швейцарія.

Ів Піньє

З 1984 професор інформаційних систем управління Університету Лозанни, раніше працював в Університеті штату Джорджія в Атланті та Університеті Британської Колумбії у Ванкувері. Був учасником багатьох дослідницьких проектів, що стосуються дизайну інформаційних систем, менеджменту інформаційних технологій, інновацій та інтернет-бізнесу.

Грег Бернарда

Грег Бернарда — соавтор книги «Разработка ценностных предложений», мыслитель, творец и координатор, работающий с людьми, командами и организациями в области стратегии и инноваций. Осуществлял совместные проекты с такими компаниями и организациями, как Colgate, Volkswagen, Гарвардская школа бизнеса и Capgemini.

Алан Смит

Алан Смит — посвятил себя разработке новых методов дизайна и бизнеса в киноиндустрии, на телевидении, в печати, в сфере мобильных систем и Интернете. Является одним из основателей The Movement — международного дизайн-агентства. Помогал Остервальдеру и Пинье в разработке шаблона ценностного предложения и в создании революционного дизайна книги «Построение бизнес-моделей».

Інші книжки цього автора

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Ів Піньє, Алан Смит, Александер Остервальдер, Грег Бернарда, Тріш Пападакос

690 грн

На складі

Створюємо бізнес-модель

Ів Піньє, Александер Остервальдер

690 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії