Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії

Код товару: 144130

Фотографії

Автор: Ірина Чубукова

Видавництво: Vivat
Код товару: 144130
450 грн
450
Попередня дата виходу: 30.12.2024

0 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу

Автор: Ірина Чубукова

Видавництво: Vivat

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

448 стр

ISBN

9789669821799

Формат

145х200 мм

Мова

українська

Опис книги Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії

Чому компанії втрачають мільйони доларів щороку? Одна з причин полягає в недостатньому розумінні своїх клієнтів. Незнання їхніх потреб, звичок та поведінки призводить до зменшення лояльності, відтоку покупців і втрати частини виручки. Сучасні дослідження показують, що лише 15 % компаній добре вивчили власних клієнтів.

Уявіть собі: 85 % компаній не використовують потенціал своїх даних для визначення клієнтських тенденцій та покращення відносин із клієнтами! А в наших реаліях, коли частота покупок залежить від безпеки, наявності світла, води та інтернету, без належних знань та адаптації бізнеси ризикують втратити позиції на ринку.

До помочі стане ця книжка, що пропонує: прості та ефективні інструменти клієнтської аналітики; практичні методи та стратегії оптимізації маркетингових зусиль і підвищення прибутковісті; досвід Airbnb, Amazon, Netflix та інших лідерів ринку. Час перетворювати власні дані на цінні знання, приймати обґрунтовані рішення, адаптуватися до змін і перемагати конкурентів. Розвивайте бізнес через глибоке розуміння клієнтів!

  • Понад 100 рисунків: чорно-білі схеми та ілюс раціх розміщені у книзі, тоді як кольорові доступні за qr-кодами.
  • Практичні таблиці й формули для спрощення сприйняття викладеного матеріалу.
  • Книга враховує постковідні та воєнні реалії України, адже авторка вже понад 15 років працює із українськими компаніями.

Відгуки про Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії відгуки