Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 145822 |
0 людей додали у Вишлист
Автор: Карл Сьюелл, Джон Шоул
Видавництво: Творча Кузня
Комплект складається з двох книг:
Клієнти на все життя.
Карл Сьюелл - успішний бізнесмен, власник однієї з кращих автодилерського компаній США. Сьюелл вдалося підняти продажі до небачених висот завдяки залученню і утриманню покупців. Його книга являє собою практичний посібник по роботі з клієнтами (а попутно і по організації роботи підприємства, маркетингу та мерчендайзингу).
Першокласний сервіс як конкурентна перевага.
За твердженням Джона Шоула, автора бестселера, обсяг продажів в будь-якій компанії залежить від рівня обслуговування клієнтів. Хороший сервіс підкуповує клієнта, він приходить частіше, стає постійним покупцем і збільшує продажі. У книзі «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» автор до найдрібніших подробиць розкладає за ступенем важливості всі складові успішної конкурентної боротьби за клієнта. І красномовно доводить, що кращий сервіс споживач оцінить вище, ніж сам товар або надану послугу. Джон Шоул підказує методи мотивації співробітників з метою надання сервісу найвищого рівня.