Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Код товару: 99893 |
1
|
Отримай знижку до 20% на продукцію видавництва МонолитBizz
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Брюс Теркел
Видавництво: МонолитBizz
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
354 стр
ISBN
978-617-577-153-2
Формат
148х210
Мова
українська
Найкращі компанії та найуспішніші трейдери живуть з мантрою, яка складається лише з трьох слів — «усе про них», бо, коли вони невпинно орієнтують свій бренд на своїх клієнтів, а не на самих себе, їхній бізнес процвітає.
«Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших» показує читачам, як використовувати цю просту, але надзвичайно потужну методику впливу. Брюс Теркел, який був радником у деяких найбільших у світі компаніях, зокрема American Express та Bacardi, закладає основоположні принципи філософії «Усе про них», розповідаючи свою історію подорожі на шляху до її відкриття.
ЦИТАТИ З КНИГИ
Усі книжки і статті, у яких ідеться про неабияку роль зовнішнього вигляду й харизми у найважливіші моменти — під час співбесіди, побачення, зустрічей із новими клієнтами тощо, — радять те саме: «Будьте собою, будьте собою, будьте собою». Але це про ту людину в дзеркалі — причепурену, найкращу версію вас. Під час зустрічей, подібно до актора на сцені або ведучого теленовин, який напередодні тренувався говорити впевнено, ви залучаєте всі свої вміння й переконуєте слухачів, що можете дати їм те, чого вони потребують. І люди впевнюються, що чинять правильно, довіряючи вам і обираючи вас — незалежно від того, що саме ви продаєте: продукт, послугу чи навіть друге побачення.
Скрізь, хоч би куди ви пішли, люди прагнуть бути унікальними. «Не буває двох подібних сніжинок, — кажуть вони. — Не існує двох однакових відбитків пальців». І кажуть це так, ніби бути унікальним легко й просто. Але чи знаєте ви, що насправді означає бути унікальним? За визначенням словника, це значить «бути єдиним». Якщо ви не додаєте модифікатора «досить» — «досить унікальний», — то слово є абсолютним і не залишає місця компромісам. Ви єдині (або ні). Ви не можете бути трохи унікальними, так само як не можете бути трохи прекрасними, трохи досконалими або… трохи вагітними! Ви унікальні або ні.
Лікарі продають аналізи й діагнози, але їхні пацієнти купують спокій. Банки та фінансові установи продають безпеку й доступ до капіталу, але їхні вкладники й позичальники купують яскраве майбутнє. Годинникові компанії продають вишукані годинники, але їхні клієнти платять за статус. Споживачі більше не купують товарів чи послуг через їхні функції, оскільки сприймають функціональність як щось належне. Їм потрібен інший стимул.
Хоч би чим ви захоплювалися, зробіть хобі важливою частиною свого життя. Розказуйте про свої інтереси іншим, шукайте однодумців, дозвольте, щоб це впливало навіть на професійну діяльність. Тоді ви станете доступнішими для інших, з вами буде цікавіше спілкуватися, вас пам’ятатимуть. Ваше щире захоплення магнітом притягуватиме інших, і не лише тих, хто поділяє ваші інтереси, — людей приваблюватимуть ваш ентузіазм і палкі емоції.
ВІДЕО ЗА ТЕМОЮ