Bizlit +38 (099) 562-25-63
Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я

Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я

800 -5%
760 грн
760
0 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
Мова російська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Комплект складається з двох книг:

  • Клієнти на все життя
  • Маркетинг від А до Я

Клієнти на все життя.

Карл Сьюелл - успішний бізнесмен, власник однієї з кращих автодилерського компаній США. Сьюелл вдалося підняти продажі до небачених висот завдяки залученню і утриманню покупців. Його книга являє собою практичний посібник по роботі з клієнтами (а попутно і по організації роботи підприємства, маркетингу та мерчендайзингу).

Маркетинг от А до Я.

Книга Філіпа Котлера «Маркетинг від А до Я» - бестселер для фахівців в області маркетингу та осіб, які очолюють компанії. У ній викладені 80 концепцій, які допомагають організації швидше домогтися успіху в сучасних реаліях, ставати краще і підвищити прибуток до перших мільйонів. Книга стала настільною для підприємців, самостійно просувають бізнес.

Показати повністю
Відгуки про Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я
0 / 5
Залишити відгук
Карл Сьюелл
Avatar
Карл Сьюелл - успішний бізнесмен, власник однієї з найкращих автодилерських компаній США. Йому вдалося підняти продажі до небачених висот завдяки залученню та утриманню покупців.
 
Карл збільшив свій бізнес з $10 млн. у 1968 році до $250 млн. у 1998 році, з прибутком, що виріс у такій же пропорції. Карл Сьюелл продає автомобілі - Cadillac, Hummer, Lexus, Infinity та інші бренди. Показники задоволеності його клієнтів неймовірно високі. Він не лише очолює рейтинги, він продовжує щоразу давати нове визначення поняття «кращий».
Філіп Котлер
Avatar
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.

Інші книжки цього автора

Клиенты на всю жизнь

Карл Сьюелл

| 21

400 грн

На складі

10 смертних гріхів маркетингу

Филип Котлер

140 грн

Нема в продажі

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер

130 грн

Нема в продажі

Основи маркетингу

Филип Котлер, Гари Армстронг

1250 грн

На складі

Основи маркетингу. Класичне видання

Филип Котлер

950 грн

На складі

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії