Bizlit +38 (099) 562-25-63
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

400 грн
400
37 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 211 стр
ISBN 978-5-9614-4689-0
Формат 145х215 мм
Вага 360 г
Мова російська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Книга Філіпа Котлера «Маркетинг від А до Я» - бестселер для фахівців в області маркетингу та осіб, які очолюють компанії. У ній викладені 80 концепцій, які допомагають організації швидше домогтися успіху в сучасних реаліях, ставати краще і підвищити прибуток до перших мільйонів. Книга стала настільною для підприємців, самостійно просувають бізнес.

У творі розповідається як про стандартні способи просування продукту, які зобов'язані знати всі фахівці, так їх про інноваційні розробки. Автор зібрав і переосмислив все принципи ефективних продажів в інтернеті і поза ним. Філіп Котлер не повторюється. У кожній книзі він розглядає тільки нові питання і роз'яснює актуальні поняття. У цьому творі представлені 80 кейсів, що описують найрізноманітніші ситуації, з якими може зіткнутися менеджер і керівник. Автор прагне донести інформацію до читача простою мовою.

Він робить упор на свіжі ідеї, дає практичні рекомендації та спонукає до дії. Книга «Маркетинг від А до Я» буде цікава співробітникам відділу маркетингу і представникам бізнесу, які самостійно залучені в ухвалення стратегічних рішень. Автор нагадує читачеві, що історії успіху повторюються і йдуть по одному і тому ж сценарію - проникливий людина помічає, що потреби змінилися, і застосовує цю інформацію для отримання прибутку.

Автор книги «Маркетинг від А до Я» не ставить перед собою завдання створити саме підручник маркетингу. Він хоче донести до читача свіжі ідеї, практичні рекомендації та оцінки. Автор повідомляє, що існує дефіцит споживачів, і вчить читачів, як залучати клієнтів і отримувати прибуток. У творі автор говорить, що компанія зобов'язана орієнтуватися на клієнта і прагнути задовольнити його потреби. Ознайомившись з виданням, ви отримаєте знання для досягнення кращих результатів в просуванні бізнесу.

Купити книгу «Маркетинг від А до Я» можна, оформивши замовлення через наш сайт.

Показати повністю
Відгуки про Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
5.00 / 5
Залишити відгук
Філіп Котлер
Avatar
Професор міжнародного маркетингу Kellog Graduate School of Management при Північно-Західному університеті. Йому присвоєно почесний докторський ступінь Стокгольмського університету, Цюріхського університету, Афінської школи економіки, Університету ДеПоля та Школи економіки у Кракові. Професор Котлер є автором та співавтором 15 книг, серед яких Marketing Management, названа Financial Times однією з 50 найкращих бізнес-книг, коли-небудь написаних, а також Social Marketing Places та The Marketing of Nations, видані The Free Press.
 
Серед численних нагород д-ра Котлера - The Paul D. Converse Award, вручена йому Американською асоціацією маркетингу (The American Marketing Association) за "видатний науковий внесок у маркетинг", а також The Stuart Henderson Britt Award, яка вручається кращому маркетологу року (Marketer of the Year). У 1985 р. він першим був удостоєний двох значних нагород: звання кращого викладача маркетингу року, присвоєного йому Американською асоціацією маркетингу, і премії за видатний маркетинг в охороні здоров'я (The Award for Excellence in Health Care Marketing ). Д-р Котлер – член правління Американської асоціації маркетингу. Він консультує з питань маркетингової стратегії багато великих компаній як у Сполучених Штатах Америки, так і за кордоном.
 
Ім'я Філіпа Котлера синонімом маркетингу. Його підручники видані тиражем більш ніж 3 млн екземплярів 20 мовами і шануються як біблія маркетингу в 58 країнах. Книга «Маркетинг по Котлеру» - це повний посібник з маркетингу для менеджерів, заснований на феноменально успішних лекціях Котлера. Завдяки глибоким роздумам Котлера ви швидко адаптуєте свої знання та навички до нових проблем та можливостей, створених гіперконкуренцією, глобалізацією та Інтернетом. Тут ви відкриєте для себе сучасні ідеї, наділені виключно короткою і зрозумілою для читача формою, в галузі прямого маркетингу, глобального маркетингу та маркетингу по Інтернету.
 
Ви знайдете безліч найсучасніших стратегій та тактик, які можна одразу використати для вирішення нових проблем XXI ст. — скорочення витрат на залучення нових клієнтів та підтримання лояльності вже наявних. Якщо ваша маркетингова стратегія не працює, скарбниця роздумів Котлера дасть вам сотні ідей для її воскресіння. Проведіть кілька годин із найвідомішим у світі маркетологом сьогодні та підвищіть ваші ринкові показники завтра.
5.00 5 4

Інші книжки цього автора

Основы маркетинга. Краткий курс

Филип Котлер

680 грн

На складі

10 смертних гріхів маркетингу

Филип Котлер

140 грн

Нема в продажі

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер

130 грн

Нема в продажі

Основи маркетингу

Филип Котлер, Гари Армстронг

1250 грн

На складі

Основи маркетингу. Класичне видання

Филип Котлер

950 грн

На складі

Маркетинг 5.0. Технології для людства

Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя

500 грн

На складі

Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я

Карл Сьюелл, Філіп Котлер

800 -5% 760 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії