Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Код товару: 947
4
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер книга купить

Інші видання

Код товару: 947
325 грн
325

50 людей додали у Вишлист

| 4
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Филип Котлер

Видавництво: Альпина Паблишер

Видавництво:

Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

211 стр

ISBN

978-5-9614-4689-0

Формат

145х215 мм

Вага

360 г

Мова

російська

5.00 5 4

Опис книги Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Книга Філіпа Котлера «Маркетинг від А до Я» - бестселер для фахівців в області маркетингу та осіб, які очолюють компанії. У ній викладені 80 концепцій, які допомагають організації швидше домогтися успіху в сучасних реаліях, ставати краще і підвищити прибуток до перших мільйонів. Книга стала настільною для підприємців, самостійно просувають бізнес.

У творі розповідається як про стандартні способи просування продукту, які зобов'язані знати всі фахівці, так їх про інноваційні розробки. Автор зібрав і переосмислив все принципи ефективних продажів в інтернеті і поза ним. Філіп Котлер не повторюється. У кожній книзі він розглядає тільки нові питання і роз'яснює актуальні поняття. У цьому творі представлені 80 кейсів, що описують найрізноманітніші ситуації, з якими може зіткнутися менеджер і керівник. Автор прагне донести інформацію до читача простою мовою.

Він робить упор на свіжі ідеї, дає практичні рекомендації та спонукає до дії. Книга «Маркетинг від А до Я» буде цікава співробітникам відділу маркетингу і представникам бізнесу, які самостійно залучені в ухвалення стратегічних рішень. Автор нагадує читачеві, що історії успіху повторюються і йдуть по одному і тому ж сценарію - проникливий людина помічає, що потреби змінилися, і застосовує цю інформацію для отримання прибутку.

Автор книги «Маркетинг від А до Я» не ставить перед собою завдання створити саме підручник маркетингу. Він хоче донести до читача свіжі ідеї, практичні рекомендації та оцінки. Автор повідомляє, що існує дефіцит споживачів, і вчить читачів, як залучати клієнтів і отримувати прибуток. У творі автор говорить, що компанія зобов'язана орієнтуватися на клієнта і прагнути задовольнити його потреби. Ознайомившись з виданням, ви отримаєте знання для досягнення кращих результатів в просуванні бізнесу.

Купити книгу «Маркетинг від А до Я» можна, оформивши замовлення через наш сайт.

Відгуки про Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

5.00 / 5

5 зірок

4

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер відгуки

Автори книги Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Филип Котлер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-filip-kotler-90x120.jpg
Профессор международного маркетинга Kellog Graduate School of Management при Северо-Западном университете. Ему присвоена почетная докторская степень Стокгольмского университета, Цюрихского... Подробнее