Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1483 |
3
|
Автор: Джон Шоул
Видавництво: Творча Кузня
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
342 стр
ISBN
978-5-9614-4528-2
Формат
170х240 мм
Вага
684 г
Мова
російська
За твердженням Джона Шоула, автора бестселера, обсяг продажів в будь-якій компанії залежить від рівня обслуговування клієнтів. Хороший сервіс підкуповує клієнта, він приходить частіше, стає постійним покупцем і збільшує продажі.
У книзі «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» автор до найдрібніших подробиць розкладає за ступенем важливості всі складові успішної конкурентної боротьби за клієнта. І красномовно доводить, що кращий сервіс споживач оцінить вище, ніж сам товар або надану послугу. Джон Шоул підказує методи мотивації співробітників з метою надання сервісу найвищого рівня.
А на виході виходить:
Книга Джона Шоула «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» обов'язкова до прочитання всім, хто прагне завоювати клієнтів і вивести свої компанії в лідери з кількох причин:
Авторська система навчання співробітників сервісу високої якості здатна повернути до життя будь-яку компанію, навіть якщо вона пішла в жорсткий мінус через непривітность, повільность або хамство співробітників. Автор аргументовано доводить, що кошти, які вкладаються в навчання персоналу, що обслуговує клієнтів, обов'язково повертаються.
Джон Шоул - беззаперечний авторитет в сфері культурного обслуговування. Його навчальна програма з обслуговування клієнтів розроблена вперше в світі. Більше чверті століття гуру веде тренінги, які навчають високому рівню сервісу.