Bizlit +38 (099) 562-25-63
Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

Первоклассный сервис как конкурентное преимущество

590 грн
590
104 людини додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 342 стр
ISBN 978-5-9614-4528-2
Формат 170х240 мм
Вага 684 г
Мова російська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

За твердженням Джона Шоула, автора бестселера, обсяг продажів в будь-якій компанії залежить від рівня обслуговування клієнтів. Хороший сервіс підкуповує клієнта, він приходить частіше, стає постійним покупцем і збільшує продажі.

У книзі «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» автор до найдрібніших подробиць розкладає за ступенем важливості всі складові успішної конкурентної боротьби за клієнта. І красномовно доводить, що кращий сервіс споживач оцінить вище, ніж сам товар або надану послугу. Джон Шоул підказує методи мотивації співробітників з метою надання сервісу найвищого рівня.

А на виході виходить:

  • Підвищення прибутковості компанії.
  • Збільшення частки ринку.
  • Завоювання лояльності і сталості клієнтів.

Книга Джона Шоула «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» обов'язкова до прочитання всім, хто прагне завоювати клієнтів і вивести свої компанії в лідери з кількох причин:

  • Стратегію, пропоновану американським експертом і орієнтовану на першокласний сервіс можна застосувати в будь-якій країні.
  • За посиланням, що додається до книги, можна скачати відеофільм з наочними прикладами.
  • Часовий авторський телесемінар з лекцією і виступами учасників наочно демонструє необмежені можливості високоякісного сервісу.
  • Книга написана чудовою мовою, з безліччю метафор, містить практичні приклади, читається легко і добре
  • Різка і нещадна критика компенсується порадами і способами вирішення проблем.

Авторська система навчання співробітників сервісу високої якості здатна повернути до життя будь-яку компанію, навіть якщо вона пішла в жорсткий мінус через непривітность, повільность або хамство співробітників. Автор аргументовано доводить, що кошти, які вкладаються в навчання персоналу, що обслуговує клієнтів, обов'язково повертаються.

Джон Шоул - беззаперечний авторитет в сфері культурного обслуговування. Його навчальна програма з обслуговування клієнтів розроблена вперше в світі. Більше чверті століття гуру веде тренінги, які навчають високому рівню сервісу.

Показати повністю
Відгуки про Первоклассный сервис как конкурентное преимущество
5.00 / 5
Залишити відгук
Джон Шоул
Avatar

Занимается обучением и развитием персонала уже 35 лет, более 25 лет разрабатывает тренинги по созданию и поддержанию высокого уровня сервиса. В 1979 г. он разработал первую в мире программу по обучению обслуживанию клиентов. Эта программа, а также последующие разработки легли в основу стратегии сервиса Джона Шоула — мощного оружия, готового поразить любые цели. Service Quality Institute, который возглавляет Джон Шоул, помогает компаниям во всем мире создавать и поддерживать культуру обслуживания клиентов. По программам Service Quality Institute обучено более 2 миллионов человек в 40 странах.

Джон Шоул — спикер и консультант с мировым именем. Тему обслуживания клиентов Джон разрабатывает уже более 25 лет. На сегодняшний день он является единственным специалистом, который занимается исключительно сервисом. Именно благодаря богатому опыту и узкой специализации Джон по праву заслужил титул customer service guru («гуру культуры обслуживания»), который ему присудили такие авторитетные деловые издания, как Time и Entrepreneur. Продвигаемые им идеи помогут понять, как сохранять клиентов в эпоху глобальных неумолимых изменений и как перевооружать компании в соответствии с уровнем развития процессов, принципов деятельности, отношений и бизнес-философией для того, чтобы подняться на недосягаемую высоту и предоставлять исключительное обслуживание. На русском языке вышли книги «Лояльный клиент: Как превратить разгневанного покупателя в довольного за 60 секунд» (и аудиокнига) и «Первоклассный сервис как конкурентное преимущество» (+ DVD).

5.00 5 3

Інші книжки цього автора

Комплект Клиенты на всю жизнь + Первоклассный сервис

Карл Сьюелл, Джон Шоул

990 -5% 940 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії