Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Netflix і культура інновацій

Netflix і культура інновацій

400 грн
400
2 людини додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 352 стр
ISBN 9786171709102
Формат 145х200 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службою Нова Пошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
До Netflix щороку хоче долучитися безліч фахівців, а вже сформована команда — лояльна, щаслива та ефективна. У Netflix немає чітких правил, проте кожен виконує завдання максимально якісно. Рід Гастінгс та Ерін Маєр проаналізували історію успіху цієї компанії й визначили, чому бізнесів багато, але інноваційними та прогресивними серед них стають одиниці.

Секрет Netflix — у людях: уся команда працює злагоджено тільки тоді, коли кожен її учасник почувається комфортно і знає, що він — важливий елемент системи, а не абстрактна робоча одиниця. У цій книжці ви знайдете поради, як створити компанію, у якій хочеться працювати та впроваджувати інновації. Крім того, ви дізнаєтеся про залаштунки роботи в найбільшому стримінговому сервісі, який досягнув неабияких успіхів завдяки унікальній корпоративній культурі.
Показати повністю
Відгуки про Netflix і культура інновацій
0 / 5
Залишити відгук
Рід Гастінгс

Рід Гастінгс — підприємець, співзасновник і генеральний директор компанії Netflix. У 1988 році здобув ступінь магістра в галузі штучного інтелекту у Стенфордському університеті. З 2000 до 2004 року Рід входив до складу Ради з питань освіти штату Каліфорнія й досі активно займається доброчинною діяльністю.

Сьогодні виступає за реформу освіти через чартерні школи, які фінансуються державою, але незалежні від державної системи освіти. Народився в Бостоні, штат Массачусетс. Після закінчення коледжу провів літо на базі морської піхоти Квантіко, проте до Корпусу морської піхоти не вступив. Натомість став волонтером Корусу миру і поїхав викладати математику у Свазіленд.

У 1985 році вступив до Стенфордського університету, який закінчив зі ступенем магістра комп’ютерних наук. Перша робота Гастінгса була в Adaptive Technology, де він створив інструмент для налагодження програмного забезпечення. Проте у 1991 році звільнився, щоб створити власну компані. Pure Software , яка виробляла продукти для усунення несправностей програмного забезпечення.

У 1997 році Гастінгс разом із колишнім співробітником Pure Software Марком Рендольфом заснували Netflix, пропонуючи прокат фільмів поштою за фіксованою ставкою. У 2007 році Netflix запустив сервіс для трансляції фільмів і телешоу на комп’ютери.

Ерін Меєр

Ерін Майєр є професором INSEAD, однієї з провідних міжнародних бізнес-шкіл. Її робота зосереджена на тому, як найуспішніші менеджери світу орієнтуються в складних культурних відмінностях у глобальному середовищі. Вона допомагає компаніям розвивати організаційну культуру, яка сприяє гнучкості та інноваціям, і пропонує передові стратегії для підвищення ефективності проектів, які охоплюють весь світ.

Життя та робота в Африці, Європі та Сполучених Штатах підштовхнули Ерін до вивчення моделей спілкування та бізнес-систем у різних частинах світу. Її структура Culture Map дозволяє міжнародним керівникам точно визначити свої лідерські переваги та порівняти свої методи зі стилями управління в інших культурах. Ерін навчила тисячі керівників із п’яти континентів розшифровувати міжкультурні складності, що впливають на їхній успіх, і ефективніше працювати, подолаючи ці відмінності.

Нещодавно Ерін провела поглиблене дослідження з Рідом Гастінгсом, співзасновником і генеральним директором Netflix, досліджуючи базові принципи, необхідні для побудови винахідливої, швидкої та гнучкої корпоративної культури. Результати цього дослідження були опубліковані в їхній книзі «No Rules Rules» (Penguin Press, вересень 2020 р.). Ерін часто публікує в Harvard Business Review. Її стаття на HBR у грудні 2015 року «Як дістатися до Сі, Джа, Уі, Хай і Да» стала найчитанішою статтею на HBR 2015 року. Вона також публікувала недільну газету New York Times, Forbes і The Times of India.

Інші книжки цього автора

Netflix і культура інновацій

Ерін Меєр, Рід Гастінгс

300 грн

Нема в продажі

The Culture Map

Ерін Меєр

918 грн

На складі

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention

Ерін Меєр, Рід Гастінгс

524 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії