Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention

No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention

515 грн
515
0 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка М'яка
К-ть сторінок 320 стр
ISBN 9780753560969
Формат 130х200 мм
Мова англійська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Настав час зробити все по-іншому. Довіряйте своїй команді. Будьте радикально чесними. І ніколи, ніколи не намагайтеся догодити своєму начальнику. Ось деякі з основних правил, якщо ви працюєте в Netflix. Вони є частиною унікального культурного експерименту, який пояснює, як компанія блискавично перетворилася зі служби замовлення DVD поштою на наддержаву потокового передавання – із 190 мільйонами завзятих передплатників і ринковою капіталізацією, яка конкурує з Disney.

Нарешті Рід Гастінгс, голова та генеральний директор Netflix, ділиться секретами, які зробили революцію в індустрії розваг і технологій. Разом з професором бізнес-школи INSEAD Ерін Мейєр він дослідить свою філософію лідерства, яка починається з відмови від загальноприйнятих переконань, за якими працює більшість компаній, і те, як це відбувається на практиці в Netflix.

Від необмежених відпусток до скасування схвалень Netflix пропонує принципово інший спосіб управління будь-якою організацією, який набагато більше відповідає світові, що швидко змінюється. Для тих, хто цікавиться творчістю, продуктивністю та інноваціями, культура Netflix є чимось близьким до святого Грааля. Ця книга вперше зробить його та його творця повністю доступними.

Показати повністю
Відгуки про No Rules Rules. Netflix and the Culture of Reinvention
0 / 5
Залишити відгук
Рід Гастінгс

Рід Гастінгс — підприємець, співзасновник і генеральний директор компанії Netflix. У 1988 році здобув ступінь магістра в галузі штучного інтелекту у Стенфордському університеті. З 2000 до 2004 року Рід входив до складу Ради з питань освіти штату Каліфорнія й досі активно займається доброчинною діяльністю.

Сьогодні виступає за реформу освіти через чартерні школи, які фінансуються державою, але незалежні від державної системи освіти. Народився в Бостоні, штат Массачусетс. Після закінчення коледжу провів літо на базі морської піхоти Квантіко, проте до Корпусу морської піхоти не вступив. Натомість став волонтером Корусу миру і поїхав викладати математику у Свазіленд.

У 1985 році вступив до Стенфордського університету, який закінчив зі ступенем магістра комп’ютерних наук. Перша робота Гастінгса була в Adaptive Technology, де він створив інструмент для налагодження програмного забезпечення. Проте у 1991 році звільнився, щоб створити власну компані. Pure Software , яка виробляла продукти для усунення несправностей програмного забезпечення.

У 1997 році Гастінгс разом із колишнім співробітником Pure Software Марком Рендольфом заснували Netflix, пропонуючи прокат фільмів поштою за фіксованою ставкою. У 2007 році Netflix запустив сервіс для трансляції фільмів і телешоу на комп’ютери.

Ерін Меєр

Ерін Майєр є професором INSEAD, однієї з провідних міжнародних бізнес-шкіл. Її робота зосереджена на тому, як найуспішніші менеджери світу орієнтуються в складних культурних відмінностях у глобальному середовищі. Вона допомагає компаніям розвивати організаційну культуру, яка сприяє гнучкості та інноваціям, і пропонує передові стратегії для підвищення ефективності проектів, які охоплюють весь світ.

Життя та робота в Африці, Європі та Сполучених Штатах підштовхнули Ерін до вивчення моделей спілкування та бізнес-систем у різних частинах світу. Її структура Culture Map дозволяє міжнародним керівникам точно визначити свої лідерські переваги та порівняти свої методи зі стилями управління в інших культурах. Ерін навчила тисячі керівників із п’яти континентів розшифровувати міжкультурні складності, що впливають на їхній успіх, і ефективніше працювати, подолаючи ці відмінності.

Нещодавно Ерін провела поглиблене дослідження з Рідом Гастінгсом, співзасновником і генеральним директором Netflix, досліджуючи базові принципи, необхідні для побудови винахідливої, швидкої та гнучкої корпоративної культури. Результати цього дослідження були опубліковані в їхній книзі «No Rules Rules» (Penguin Press, вересень 2020 р.). Ерін часто публікує в Harvard Business Review. Її стаття на HBR у грудні 2015 року «Як дістатися до Сі, Джа, Уі, Хай і Да» стала найчитанішою статтею на HBR 2015 року. Вона також публікувала недільну газету New York Times, Forbes і The Times of India.

Інші книжки цього автора

Netflix і культура інновацій

Ерін Меєр, Рід Гастінгс

300 грн

Очікується

Netflix і культура інновацій

Ерін Меєр, Рід Гастінгс

400 грн

Очікується

The Culture Map

Ерін Меєр

842 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії