Bizlit +38 (099) 562-25-63
Від хорошого до величного (оновлене видання)

Від хорошого до величного (оновлене видання)

360 грн
360
0 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 368 стр
ISBN 978-617-8120-16-0
Формат 140х210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА «ВІД ХОРОШОГО ДО ВЕЛИЧНОГО» ДЖИМА КОЛЛІНЗА

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

Показати повністю
Відгуки про Від хорошого до величного (оновлене видання)
0 / 5
Залишити відгук
Джим Коллінз
Avatar
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.
 
Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському університеті та у 1992 р. отримав Викладацьку премію. У 1995 р. відкрив лабораторію менеджменту в м. Боулдер і там досі проводить дослідження та навчає управлінців із приватного та державного сектору. За цей час Коллінз встиг попрацювати директором Сі-ен-ен Інтернешнл, а також співпрацював з такими організаціями як Медичний інститут Джона Хопкінса, Американські Герл-скаути, Асоціація церковних лідерів, Американська асоціація шкільних інспекторів та Корпус морської піхоти США.
 
Джим Коллінз є автором і співавтором п'яти книг, написаних на основі проведених ним досліджень. «Побудовані надовго» (2004) входить до списку бестселерів Business Week і перекладена 25 мовами. В одній з останніх книг «Великі на власний вибір» Коллінз розглядає компанії, яким вдалося не тільки досягти виняткових результатів у своїй галузі, але й утримувати свою перевагу протягом тривалого часу. Книга також увійшла до списку бестселерів, з моменту опублікування розійшлася тиражем 4000000 екземплярів і була перекладена 35 мовами.

Інші книжки цього автора

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

155 грн

Нема в продажі

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

330 грн

Нема в продажі

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Джим Коллінз, Джеррі Поррас

480 грн

На складі

Величні за власним вибором

Джим Коллінз, Мортен Гансен

360 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії