Bizlit +38 (099) 562-25-63
Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

360 грн
360
35 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 288 стр
ISBN 978-617-7279-13-5
Формат 145х215 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Ми часто говоримо про "монстрів" бізнесу, ми читаємо про них у газетах, бачимо репортажі про них по телебаченню, чуємо про їхні успіхи по радіо. Та чи поставало перед вами запитання: Чому ми чуємо постіно саме про ці компанії? Чому ми не знаємо майже нічого про інші хороші компанії? Відповідь є дуже простою. Інші так і залишилися просто хорошими компаніями. Ми ж чуємо та говоримо про тих, хто зміг перейти від просто хорошої компанії до величної. Книга від автора бестселеру "Величні за власним вибором". Продано понад 2,5 млн примірників, книги автора перекладені на 32 мови. Бестселер Amazon (стратегічне планування).

Показати повністю
Відгуки про Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні
0 / 5
Залишити відгук
Джим Коллінз
Avatar
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.
 
Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському університеті та у 1992 р. отримав Викладацьку премію. У 1995 р. відкрив лабораторію менеджменту в м. Боулдер і там досі проводить дослідження та навчає управлінців із приватного та державного сектору. За цей час Коллінз встиг попрацювати директором Сі-ен-ен Інтернешнл, а також співпрацював з такими організаціями як Медичний інститут Джона Хопкінса, Американські Герл-скаути, Асоціація церковних лідерів, Американська асоціація шкільних інспекторів та Корпус морської піхоти США.
 
Джим Коллінз є автором і співавтором п'яти книг, написаних на основі проведених ним досліджень. «Побудовані надовго» (2004) входить до списку бестселерів Business Week і перекладена 25 мовами. В одній з останніх книг «Великі на власний вибір» Коллінз розглядає компанії, яким вдалося не тільки досягти виняткових результатів у своїй галузі, але й утримувати свою перевагу протягом тривалого часу. Книга також увійшла до списку бестселерів, з моменту опублікування розійшлася тиражем 4000000 екземплярів і була перекладена 35 мовами.

Інші книжки цього автора

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

155 грн

Нема в продажі

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

330 грн

Нема в продажі

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Джим Коллінз, Джеррі Поррас

480 грн

На складі

Величні за власним вибором

Джим Коллінз, Мортен Гансен

360 грн

На складі

Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

Джим Коллінз

1620 -5% 1539 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії