Bizlit +380995622563
Нет в наличии

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Код товара: 81107
Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні книга купить

Автор: Джим Коллинз

Издательство: Наш Формат
Код товара: 81107
185 грн
185

29 человек добавили в Вишлист

Нет в продаже

Автор: Джим Коллинз

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

288 стр

ISBN

978-617-7279-13-5

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Описание книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Ми часто говоримо про "монстрів" бізнесу, ми читаємо про них у газетах, бачимо репортажі про них по телебаченню, чуємо про їхні успіхи по радіо. Та чи поставало перед вами запитання: Чому ми чуємо постіно саме про ці компанії? Чому ми не знаємо майже нічого про інші хороші компанії? Відповідь є дуже простою. Інші так і залишилися просто хорошими компаніями. Ми ж чуємо та говоримо про тих, хто зміг перейти від просто хорошої компанії до величної. Книга від автора бестселеру "Величні за власним вибором". Продано понад 2,5 млн примірників, книги автора перекладені на 32 мови. Бестселер Amazon (стратегічне планування).

Отзывы о Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

0 / 5


5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні отзывы

Авторы книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg
Джеймс «Джим» Коллинз — американский бизнес-консультант, писатель, исследователь. Коллинз начал преподавательскую и исследовательскую деятельность в Высшей школе бизнеса при Стэнфордском... Подробнее