Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Код товару: 81107

Фотографії

Автор: Джим Коллінз

Видавництво: Наш Формат
Код товару: 81107
360 грн
360

35 людей додали у Вишлист

Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера

Автор: Джим Коллінз

Видавництво: Наш Формат

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

288 стр

ISBN

978-617-7279-13-5

Формат

145х215 мм

Мова

українська

Опис книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Ми часто говоримо про "монстрів" бізнесу, ми читаємо про них у газетах, бачимо репортажі про них по телебаченню, чуємо про їхні успіхи по радіо. Та чи поставало перед вами запитання: Чому ми чуємо постіно саме про ці компанії? Чому ми не знаємо майже нічого про інші хороші компанії? Відповідь є дуже простою. Інші так і залишилися просто хорошими компаніями. Ми ж чуємо та говоримо про тих, хто зміг перейти від просто хорошої компанії до величної. Книга від автора бестселеру "Величні за власним вибором". Продано понад 2,5 млн примірників, книги автора перекладені на 32 мови. Бестселер Amazon (стратегічне планування).

Відгуки про Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні відгуки

Автори книги Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Джим Коллінз
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.   Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському... Подробнее