Bizlit +38 (099) 562-25-63
Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

480 грн
480
6 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 464 стр
ISBN 978-617-7279-70-8
Формат 140х210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Що відрізняє справді видатні компанії від решти? Ґрунтуючись на багаторічному дослідженні, легендарний Джим Коллінз і професор Джеррі Поррас наводять численні приклади компаній, які є по-справжньому візіонерськими. Історії їхнього успіху мають мотивувати і сучасних менеджерів будувати бізнеси на совість.

Поєднання пристрасті засновників із їхнім прагненням вести бізнес протягом століть вилилось у фундаментальні принципи та інструменти, які особливо актуальні сьогодні. Автори в кожному розділі розкривають механізми, завдяки яким визначні менеджери різних епох долали перешкоди і реалізовували амбітні плани. Тут немає універсального таємного інгредієнта, але, вивчаючи безцінний досвід лідерів ринку, можна знайти свій унікальний шлях до успіху.

Показати повністю
Відгуки про Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній
0 / 5
Залишити відгук
Джим Коллінз
Avatar
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.
 
Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському університеті та у 1992 р. отримав Викладацьку премію. У 1995 р. відкрив лабораторію менеджменту в м. Боулдер і там досі проводить дослідження та навчає управлінців із приватного та державного сектору. За цей час Коллінз встиг попрацювати директором Сі-ен-ен Інтернешнл, а також співпрацював з такими організаціями як Медичний інститут Джона Хопкінса, Американські Герл-скаути, Асоціація церковних лідерів, Американська асоціація шкільних інспекторів та Корпус морської піхоти США.
 
Джим Коллінз є автором і співавтором п'яти книг, написаних на основі проведених ним досліджень. «Побудовані надовго» (2004) входить до списку бестселерів Business Week і перекладена 25 мовами. В одній з останніх книг «Великі на власний вибір» Коллінз розглядає компанії, яким вдалося не тільки досягти виняткових результатів у своїй галузі, але й утримувати свою перевагу протягом тривалого часу. Книга також увійшла до списку бестселерів, з моменту опублікування розійшлася тиражем 4000000 екземплярів і була перекладена 35 мовами.

Інші книжки цього автора

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

155 грн

Нема в продажі

Величні за власним вибором

Джим Коллинз

330 грн

Нема в продажі

Величні за власним вибором

Джим Коллінз, Мортен Гансен

360 грн

На складі

Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

Джим Коллінз

1620 -5% 1539 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії