Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Код товару: 90636

Фотографії

Інші видання

Код товару: 90636
480 грн
480

6 людей додали у Вишлист

На складі

Видавництво:

Наш Формат

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

464 стр

ISBN

978-617-7279-70-8

Формат

140х210 мм

Мова

українська

Опис книги Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Що відрізняє справді видатні компанії від решти? Ґрунтуючись на багаторічному дослідженні, легендарний Джим Коллінз і професор Джеррі Поррас наводять численні приклади компаній, які є по-справжньому візіонерськими. Історії їхнього успіху мають мотивувати і сучасних менеджерів будувати бізнеси на совість.

Поєднання пристрасті засновників із їхнім прагненням вести бізнес протягом століть вилилось у фундаментальні принципи та інструменти, які особливо актуальні сьогодні. Автори в кожному розділі розкривають механізми, завдяки яким визначні менеджери різних епох долали перешкоди і реалізовували амбітні плани. Тут немає універсального таємного інгредієнта, але, вивчаючи безцінний досвід лідерів ринку, можна знайти свій унікальний шлях до успіху.

Відгуки про Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній відгуки

Автори книги Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній

Джим Коллінз
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.   Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському... Подробнее