Bizlit +38 (099) 562-25-63
Пурпурова корова. Як створити незабутній продукт

Пурпурова корова. Як створити незабутній продукт

165 грн
165
5 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
ISBN 978-617-7552-57-3
Формат 140х210 мм
Мова українська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Ця книжка здійснила справжню революцію в маркетингу та стала класикою галузі. Головний урок, який вона дала бізнесу: ти можеш або виділятися, або бути невидимим. Особливо в епоху надзвичайного інформаційного шуму. Недостатньо мати особливу рекламу продукту, перш за все потрібно думати про те, як створити особливий продукт.

Автор наводить приклади Starbucks, JetBlue, Apple та закликає переглянути акценти в будь-якому бізнесі. Книжка стане надзвичайно корисною для маркетологів, рекламників, власників бізнесів, бренд-менеджерів тощо.

Книжку перекладено 36-ма мовами.

Показати повністю
Відгуки про Пурпурова корова. Як створити незабутній продукт
0 / 5
Залишити відгук
Сет Годін
Avatar
Сет Годін – підприємець, лектор, письменник, постійний автор журналу Fast Company. Автор багатьох книг (російською мовою були перекладені «Фіолетова корова», «Незамінний», «Подарунок на додачу. Чергова блискуча маркетингова ідея», «Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його на покупця», «Всі маркетологи — брехуни Талант творити історії, які так чекає цей недовірливий світ", "Ідея-вірус? Епідемія! Примусьте клієнтів працювати на ваш збут", "Яма. Як навчитися вибиратися і стати переможцем").
 
Маркетингову освіту Сет здобув у Стенфордській школі бізнесу. З 1983 до 1986 року він працював бренд-менеджером у Spinnaker Software, де вів команду розробників першого покоління мультимедійних продуктів.
 
Потім Годін створив компанію YoYoDyne, яка займалася інтерактивним маркетингом в Інтернеті. Пізніше ця компанія була продана пошуковому гіганту Yahoo!, де Сет зайняв місце віце-президента з маркетингу. Згодом він пішов із Yahoo! (залишившись проте її зовнішнім радником) і запустив інтернет-стартап Squidoo.
 
Годін — володар премії Momentum, яку нагороджують за визначні заслуги в інтернет-індустрії.

Інші книжки цього автора

Ви дивились

Фотографії