Сет Годін – підприємець, лектор, письменник, постійний автор журналу Fast Company. Автор багатьох книг (російською мовою були перекладені «Фіолетова корова», «Незамінний», «Подарунок на додачу. Чергова блискуча маркетингова ідея», «Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його на покупця», «Всі маркетологи — брехуни Талант творити історії, які так чекає цей недовірливий світ", "Ідея-вірус? Епідемія! Примусьте клієнтів працювати на ваш збут", "Яма. Як навчитися вибиратися і стати переможцем").
Маркетингову освіту Сет здобув у Стенфордській школі бізнесу. З 1983 до 1986 року він працював бренд-менеджером у Spinnaker Software, де вів команду розробників першого покоління мультимедійних продуктів.
Потім Годін створив компанію YoYoDyne, яка займалася інтерактивним маркетингом в Інтернеті. Пізніше ця компанія була продана пошуковому гіганту Yahoo!, де Сет зайняв місце віце-президента з маркетингу. Згодом він пішов із Yahoo! (залишившись проте її зовнішнім радником) і запустив інтернет-стартап Squidoo.
Годін — володар премії Momentum, яку нагороджують за визначні заслуги в інтернет-індустрії.