Bizlit +38 (099) 562-25-63
Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитеся бачити

Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитеся бачити

470 грн
470
0 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка М'яка
К-ть сторінок 210 стр
ISBN 978-617-8025-72-4
Формат 165х235 мм
Мова українська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Сет Ґодін навчив і надихнув мільйони підприємців, маркетологів, лідерів і прихильників через свій блог, онлайн-курси, лекції та книги-бестселери. Тепер Ґодін уперше пропонує квінтесенцію своєї маркетингової мудрості в одній компактній і доступній книжці. «Це маркетинг» розповідає, як виконувати роботу, якою ви б пишалися, незалежно від того, чи ви засновник технологічного стартапу, власник малого бізнесу, чи частина великої корпорації.

Справжні маркетологи не використовують споживачів для вирішення проблем своєї компанії, вони використовують маркетинг для вирішення проблем інших людей. Їхня тактика ґрунтується на емпатії, зв'язку та емоційній праці, а не на агресивній рекламі й розсилках спаму. Незалежно від того, який у вас продукт чи послуга, ця книга допоможе вам переосмислити те, як ви презентуєте їх світові, щоб налагодити конструктивний зв'язок із людьми, яким вони потрібні.

Показати повністю
Відгуки про Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитеся бачити
0 / 5
Залишити відгук
Сет Годін
Avatar
Сет Годін – підприємець, лектор, письменник, постійний автор журналу Fast Company. Автор багатьох книг (російською мовою були перекладені «Фіолетова корова», «Незамінний», «Подарунок на додачу. Чергова блискуча маркетингова ідея», «Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його на покупця», «Всі маркетологи — брехуни Талант творити історії, які так чекає цей недовірливий світ", "Ідея-вірус? Епідемія! Примусьте клієнтів працювати на ваш збут", "Яма. Як навчитися вибиратися і стати переможцем").
 
Маркетингову освіту Сет здобув у Стенфордській школі бізнесу. З 1983 до 1986 року він працював бренд-менеджером у Spinnaker Software, де вів команду розробників першого покоління мультимедійних продуктів.
 
Потім Годін створив компанію YoYoDyne, яка займалася інтерактивним маркетингом в Інтернеті. Пізніше ця компанія була продана пошуковому гіганту Yahoo!, де Сет зайняв місце віце-президента з маркетингу. Згодом він пішов із Yahoo! (залишившись проте її зовнішнім радником) і запустив інтернет-стартап Squidoo.
 
Годін — володар премії Momentum, яку нагороджують за визначні заслуги в інтернет-індустрії.

Інші книжки цього автора

Ви дивились

Фотографії