Bizlit +38 (099) 562-25-63
Пробуй, не зупиняйся. Коли ви востаннє робили щось уперше?

Пробуй, не зупиняйся. Коли ви востаннє робили щось уперше?

90 грн
90
7 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 96 стр
ISBN 978-617-7279-60-9
Формат 145х215 мм
Мова українська
Переваги:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни свїту)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Ця книга – маніфест про те, як, зрештою, припинити виконувати вказівки «згори», узяти ініціативу у свої руки і почати робити те, чого хочете саме ви. Це заклик побороти свій первісний страх перед незвіданим і заявити про себе, запустити новий проект, узятися за справді важливу і цікаву справу. Часто люди мають усе необхідне для досягнення успіху, проте не наважуються зробити перший крок. Автор переконує: не можна чекати, поки доля сама обере вас і вкаже правильний шлях, слід діяти! Варто лише почати і не боятися невдач – хтозна, яка з ваших ідей урешті втілиться у щось геніальне. У цьому можете не сумніватися – автор більше десяти світових бестселерів точно знає, що потрібно для успіху.

Для кого ця книга

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто хоче розпочати власну справу, зрозуміти потреби суспільства та знайти натхнення.

Показати повністю
Відгуки про Пробуй, не зупиняйся. Коли ви востаннє робили щось уперше?
0 / 5
Залишити відгук
Сет Годін
Avatar
Сет Годін – підприємець, лектор, письменник, постійний автор журналу Fast Company. Автор багатьох книг (російською мовою були перекладені «Фіолетова корова», «Незамінний», «Подарунок на додачу. Чергова блискуча маркетингова ідея», «Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його на покупця», «Всі маркетологи — брехуни Талант творити історії, які так чекає цей недовірливий світ", "Ідея-вірус? Епідемія! Примусьте клієнтів працювати на ваш збут", "Яма. Як навчитися вибиратися і стати переможцем").
 
Маркетингову освіту Сет здобув у Стенфордській школі бізнесу. З 1983 до 1986 року він працював бренд-менеджером у Spinnaker Software, де вів команду розробників першого покоління мультимедійних продуктів.
 
Потім Годін створив компанію YoYoDyne, яка займалася інтерактивним маркетингом в Інтернеті. Пізніше ця компанія була продана пошуковому гіганту Yahoo!, де Сет зайняв місце віце-президента з маркетингу. Згодом він пішов із Yahoo! (залишившись проте її зовнішнім радником) і запустив інтернет-стартап Squidoo.
 
Годін — володар премії Momentum, яку нагороджують за визначні заслуги в інтернет-індустрії.

Інші книжки цього автора

Ви дивились

Фотографії