Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

Код товару: 143458

Інші видання

Код товару: 143458
1620 грн
1539 грн
1539

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Джим Коллінз

Видавництво: Наш Формат

Видавництво:

Наш Формат

Обкладинка

Тверда

Формат

140х210 мм

Мова

українська

Опис книги Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

Комплект складається з чотирьох книг:

  • Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній
  • Більше ніж бізнес 2.0. Від маленької компанії до лідера ринку
  • Величні за власним вибором
  • Від хорошого до величного

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній.

Що відрізняє справді видатні компанії від решти? Ґрунтуючись на багаторічному дослідженні, легендарний Джим Коллінз і професор Джеррі Поррас наводять численні приклади компаній, які є по-справжньому візіонерськими. Історії їхнього успіху мають мотивувати і сучасних менеджерів будувати бізнеси на совість.

Більше ніж бізнес 2.0. Від маленької компанії до лідера ринку.

Ще 1992 року Джим Коллінз у співавторстві з Біллом Лейзером написав бестселер Beyond Entrepreneurship, на якому зросло ціле покоління управлінців. А 2020 року Коллінз майже подвоїв текст видання численними есе. Чому важливо формувати корпоративне бачення? Чим відрізняється мета компанії від її місії? Про що свідчать основні фінансові показники? Як гарну ідею перетворити на інновацію? Відповіді — у цій роботі на численних прикладах з історії таких гігантів, як IBM, HP, Walmart, та менших, але успішних і сталих компаній.

Величні за власним вибором.

В основі книжки – багаторічне дослідження, що мало на меті сформулювати головні принципи ведення бізнесу в несприятливих умовах. Ґрунтуючись на строгих наукових висновках, автори формують гіпотези, які потім підтверджують або спростовують фактами. Чому в умовах економічної нестабільності одні компанії процвітають, інші ж – занепадають?

Від хорошого до величного.

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.

Відгуки про Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг) відгуки

Автори книги Комплект книг Джима Коллінза (з 4-х книг)

Джим Коллінз
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg
Джеймс «Джим» Коллінз – американський бізнес-консультант, письменник, дослідник.   Коллінз розпочав викладацьку та дослідницьку діяльність у Вищій школі бізнесу при Стенфордському... Подробнее