Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 137880 |
Фотографії
0 людей додали у Вишлист
Автор: Пол Шварц
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
352 стр
ISBN
4820092000223
Формат
145x220 мм
Мова
російська
За останні 20 років задоволеність і сталість споживачів стала однією з найбільш швидко областей дослідження ринку, і інтерес до неї продовжує рости. Сьогодні організації вкладають великі кошти в програми, мета яких - утримання споживачів, так як ясно розуміють значення сталості та прихильності, якщо вони ведуть до збереження і збільшення прибутку компанії.
Книга безсумнівно, є путівником по цій великій області. У ній розглядаються методи вивчення задоволеності споживачів як з точки зору клієнта, так і під кутом зору постачальника дослідницьких послуг. Книга показує, яким чином в ході дослідження можна досягти оптимальних результатів. Вражає широта охоплення проблем.
Серед питань, досліджуваних автором, можна виділити наступні:
- сучасні теорії, що лежать в основі задоволеності і сталості споживачів;
- як сформулювати вимоги до дослідження;
- які питання необхідно вирішити агентству, перш ніж запропонувати свої послуги в проведенні дослідження;
- відбір респондентів, розробка анкети, структура анкети;
- особистий контакт зі споживачем;
- проведення аналізу та підготовка звіту з максимальним прибутком для бізнесу;
- що чекає в майбутньому дослідження задоволеності і сталості споживачів.
Дана книга входить в спеціальну серію книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці". Вона надасть неоціненну допомогу студентам, дослідникам ринку, а також користувачам їхніх послуг. Зрозуміла і доступна, вона являє собою керівництво по всім практичним завданням, пов'язаним з розробкою і здійсненням дослідницького проекту. Автор намагається також заглянути в майбутнє і визначити, що воно готує для тих, хто займається дослідженням задоволеності споживачів.