Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Код товару: 135769

Автор: Еліз Вайт

Видавництво: Наш Формат
Код товару: 135769
270 грн
270

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Еліз Вайт

Видавництво: Наш Формат

К-ть сторінок

144 стр

ISBN

978-617-8115-25-8

Формат

140х210 мм

Мова

українська

Опис книги Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна історія інтернет-котів — це перша книжка, яка досліджує історію сходження котів на п’єдестал улюбленців інтернету. Ця книжка має чітку хронологічну структуру і в кожному розділі розглядається конкретна тема, що відслідковує історію котів як інструментів «семіотичної партизанської війни», як сформулював Дік Гебдидж, запозичивши це визначення в Умберто Еко.

Одна з головних ідей книжки полягає в тому, що вивчення інтернет-котів, як складової вивчення спільнот, що створили цифровий світ, може нам багато сказати про те, як культура впливає на технології і навпаки: як технології формують культуру. У західній культурі коти століттями вважались символами печалі, люті та відчуження.

У спільнотах, що доклались до створення інтернету, було багато аутсайдерів, які йшли проти течії: для них різка іронія та відчуження були складовими їхньої особистості. З огляду на те, що інтернет так сильно залежить від спілкування — від мікрорівня обміну символами до макрорівня медіа-платформ, історія інтернет-котів переплетена із соціальною та технологічною історією всього інтернету.

Відгуки про Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки відгуки