Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей

Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей

Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 3х книг:
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту. 
Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів
«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими.
У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»).
Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину.
Показать полностью
Отзывы о Комплект Заразливий + Як зростають бренди +Люди купують у людей
0 / 5
Оставить отзыв
Джона Берґер

Йона Бергер — молодой профессор маркетинга в Уортонской школе бизнеса при Пенсильванском университете. Опубликовал десятки статей в наиболее авторитетных научных журналах. Бергер был отмечен наградами за успехи как в научной деятельности, так и в преподавании, а также получил звание «Железного профессора» Уортонской школы.

Байрон Шарп

Профессор Байрон Шарп — директор Института маркетинговых наук Эренберга-Басса при Университете Южной Австралии. Научные разработки института используют и финансово поддерживают многие ведущие корпорации мира, в том числе Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen, TNS, Turner Broadcasting, Network Ten, Simplot и Mars.

Байрон Шарп опубликовал более сотни научных трудов, он состоит в редакционных коллегиях пяти научных журналов. Некоторое время тому назад выступил одним из организаторов конференции по законам рекламы, проходившей в Уортонской школе бизнеса, и совместно с профессором Джерри Уиндом подготовил к печати специальный выпуск журнала Journal of Advertising Research по теме мероприятия.

Юлія Колесник

Юлія Колесник - бренд-стратег та експертка з комунікацій. З 2009 року допомагає бізнесам будувати стосунки зі споживачами. Має значний досвід у креативній розробці завдяки співпраці з провідними рекламними агенціями BBDO Ukraine, Cheil Ukraine, Fedoriv.

Серед клієнтів – Toyota, Lexus, Visa, Stella Artois, Pepsi, Libresse, Decatylen та ін. Авторка книжки «Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів». Консультувала стартапи, міжнародні корпорації і некомерційні організації щодо побудови брендів.

Працювала як із pre-seed стартапами, так і з компаніями з щомісячними витратами на маркетинг понад $500К. Серед галузей: SaaS, IT, FMCG, автомобільна, фінансова, телекомунікації тощо.

Другие книги этого автора

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Джона Берґер

379 грн

На складе

Комплект Люди купують у людей + Креативний особистий брендинг

Юлія Колесник, Юрген Саленбахер

980 -5% 931 грн

На складе

Комплект Основи маркетингу + Карго-маркетинг і Україна + Заразливий

Джона Берґер, Олексій Філановський, Філіп Котлер

2049 -5% 1946 грн

На складе

Комплект Квантовий маркетинг + Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Раджа Раджаманнар, Філіп Котлер

1302 грн

Ожидается

Комплект Заразливий + Маркетинг 5.0

Джона Берґер, Філіп Котлер

879 -5% 835 грн

Ожидается

Ви дивились

Фото