Йона Бергер — молодой профессор маркетинга в Уортонской школе бизнеса при Пенсильванском университете. Опубликовал десятки статей в наиболее авторитетных научных журналах. Бергер был отмечен наградами за успехи как в научной деятельности, так и в преподавании, а также получил звание «Железного профессора» Уортонской школы.
Комплект Твій AI-маркетолог + Заразливий
Другие издания
- Стоимость от 29 грн
- Срок доставки 1-4 дня
- Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
- Бесплатная доставка от 1000 грн
- Международная отправка (доставка в другие страны мира)
- Возврат, обмен в течение 14 дней
- Наличными (в отделении курьерской службы)
- Картой VISA или MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Ця книжка — практичний дороговказ у світ новітніх технологій для маркетологів та підприємців. Маючи понад 17 років досвіду та навчальну аудиторію з понад 800 тисяч студентів, автор ділиться інсайтами про те, як штучний інтелект уже сьогодні трансформує індустрію. Ви дізнаєтеся, як AI допомагає зекономити час, підвищити конверсію, автоматизувати рутинні завдання та покращити ефективність маркетингових кампаній. Зробіть AI своїм справжнім партнером і ви звільните до 15,5 годин щотижня для творчості та креативних ідей.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?