Комплект складається з 3-х книг:
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову.
У цій книжці ви дізнаєтесь: Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді. Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах. Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду». Як мислити інноваційно й залишатися конкурентними. Як користуватися перевагами технологій і водночас заохочувати креативність.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.