Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte1-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte2-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte3-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte4-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte5-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte6-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte7-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte8-350x465.jpg)
![](https://bizlit.com.ua/image/cache/data/images4/kniga-vy-te-shho-vy-robyte9-350x465.jpg)
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 120368 |
Фотографії
0 людей додали у Вишлист
Автор: Бен Горовіц
Видавництво: Наш Формат
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
224 стр
ISBN
978-617-7863-84-6
Формат
140х210 мм
Мова
українська
ПРО КНИГУ «ВИ ТЕ, ЩО ВИ РОБИТЕ. ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ» БЕНА ГОРОВІЦА
«Слабо» вчитися менеджменту в рабовласника, аутсайдера й убивці? Божевілля — подумаєте ви. А якщо це будуть люди, які «хакнули» систему і змінили культуру? Рабовласник організував успішне повстання рабів. Аутсайдер побудував найбільшу у світі імперію. А злочинець змінив жорстоку банду: тепер вона допомагає тим, хто вийшов із в’язниці. Саме на цих прикладах Бен Горовіц виводить моделі культури в організації.
КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ КНИЖКА
Власникам бізнесу, керівникам усіх рівнів, усім, хто хоче вибудувати в компанії корпоративну культуру мрії.
ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИГУ «ВИ ТЕ, ЩО ВИ РОБИТЕ. ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ»
Автор звертається не до ідеальних історій успіху, а до тих, що здавалися неможливими, але спрацювали. Він знаходить спільне в баченні Чингісхана й екс-директора «Макдональдс», в епіграфах цитує хіпхоперів і в нестандартний спосіб переконує, що ви й ваша компанія — це те, що робите.