Бен Горовіц (Ben Horowitz; 1966 р.н.) – американський підприємець у галузі новітніх технологій, венчурний інвестор, блоггер. Його блог читають понад 10 млн читачів, а венчурний фонд Andreessen Horowitz, співзасновником якого він є, 2011 року очолив рейтинг найвпливовіших інвестиційних компаній (за версією американського веб-сайту CNET, присвяченого комп’ютерним технологіям). Автор бізнес-бестселера, на який ви звернули увагу, в той чи інший спосіб причетний до більшості технологічних інновацій, з якими доводиться мати справу людям, народженим у середині 80-х: Горовіц сприяв появі першого інтернет-браузера Mosaic, працював над одним із перших «хмарних сервісів» Loudcloud для корпоративних клієнтів, і, як венчурний інвестор, вкладав у розвиток Airbnb, Facebook, Twitter, Skype та понад 150 інших компаній.
Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
ПРО КНИГУ «ВИ ТЕ, ЩО ВИ РОБИТЕ. ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ» БЕНА ГОРОВІЦА
«Слабо» вчитися менеджменту в рабовласника, аутсайдера й убивці? Божевілля — подумаєте ви. А якщо це будуть люди, які «хакнули» систему і змінили культуру? Рабовласник організував успішне повстання рабів. Аутсайдер побудував найбільшу у світі імперію. А злочинець змінив жорстоку банду: тепер вона допомагає тим, хто вийшов із в’язниці. Саме на цих прикладах Бен Горовіц виводить моделі культури в організації.
КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ КНИЖКА
Власникам бізнесу, керівникам усіх рівнів, усім, хто хоче вибудувати в компанії корпоративну культуру мрії.
ЧОМУ ВАРТО ПРОЧИТАТИ КНИГУ «ВИ ТЕ, ЩО ВИ РОБИТЕ. ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ»
Автор звертається не до ідеальних історій успіху, а до тих, що здавалися неможливими, але спрацювали. Він знаходить спільне в баченні Чингісхана й екс-директора «Макдональдс», в епіграфах цитує хіпхоперів і в нестандартний спосіб переконує, що ви й ваша компанія — це те, що робите.