Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 103202 |
2 людини додали у Вишлист
Автор: Алан Лафлі, Роджер Мартін
Видавництво: Наш Формат
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
256 стр
ISBN
978-617-7552-96-2
Формат
140х210 мм
Мова
українська
Стратегія компанії не має бути складною, але створити її — справді важко. Алан Лефлі та Роджер Мартін на прикладі власного величезного досвіду пояснюють, чому застосування стратегічного підходу — найвиграшніший варіант.
Колишньому гендиректорові Procter amp; Gamble Алану Лефлі та його стратегічному радникові Роджеру Мартінові вдалося збільшити ринкову вартість компанії на понад 100 млрд доларів лише за 10 років. У цій книжці вони показують, як поєднати стратегію та повсякденні завдання компанії.
Автори описують низку стратегічних виборів, які потрібно зробити компанії, щоб залишити позаду своїх конкурентів. Результатом застосування цього підходу стало потужне розширення брендів на зразок Olay чи Gillette.