Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Код товару: 103202
Код товару: 103202
210 грн
210

2 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-617-7552-96-2

Формат

140х210 мм

Мова

українська

Опис книги Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Стратегія компанії не має бути складною, але створити її — справді важко. Алан Лефлі та Роджер Мартін на прикладі власного величезного досвіду пояснюють, чому застосування стратегічного підходу — найвиграшніший варіант.

Колишньому гендиректорові Procter amp; Gamble Алану Лефлі та його стратегічному радникові Роджеру Мартінові вдалося збільшити ринкову вартість компанії на понад 100 млрд доларів лише за 10 років. У цій книжці вони показують, як поєднати стратегію та повсякденні завдання компанії.

Автори описують низку стратегічних виборів, які потрібно зробити компанії, щоб залишити позаду своїх конкурентів. Результатом застосування цього підходу стало потужне розширення брендів на зразок Olay чи Gillette.

Відгуки про Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі відгуки

Автори книги Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Алан Лафлі
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-alan-lafli-90x120.jpg
Алан Лафлі – колишній голова ради директорів, президент та СЕО компанії Procter & Gamble. Під керівництвом Лафлі обсяг продажів P&G збільшився вдвічі, обсяг прибутку — у чотири рази,... Подробнее
Роджер Мартін
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rodzher-martin-90x120.jpg
Роджер Мартін – декан Школи менеджменту Ротмана Університету Торонто та радник СЕО з питань стратегії, створення бізнесу, інновацій та інтегративного мислення. Роджер Мартін написав багато статей з... Подробнее