Bizlit +38 (099) 562-25-63
Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

210 грн
210
2 людини додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 256 стр
ISBN 978-617-7552-96-2
Формат 140х210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Стратегія компанії не має бути складною, але створити її — справді важко. Алан Лефлі та Роджер Мартін на прикладі власного величезного досвіду пояснюють, чому застосування стратегічного підходу — найвиграшніший варіант.

Колишньому гендиректорові Procter amp; Gamble Алану Лефлі та його стратегічному радникові Роджеру Мартінові вдалося збільшити ринкову вартість компанії на понад 100 млрд доларів лише за 10 років. У цій книжці вони показують, як поєднати стратегію та повсякденні завдання компанії.

Автори описують низку стратегічних виборів, які потрібно зробити компанії, щоб залишити позаду своїх конкурентів. Результатом застосування цього підходу стало потужне розширення брендів на зразок Olay чи Gillette.

Показати повністю
Відгуки про Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі
0 / 5
Залишити відгук
Алан Лафлі
Avatar
Алан Лафлі – колишній голова ради директорів, президент та СЕО компанії Procter & Gamble. Під керівництвом Лафлі обсяг продажів P&G збільшився вдвічі, обсяг прибутку — у чотири рази, ринкова вартість компанії — більш ніж на 100 мільярдів доларів, а портфель брендів вартістю мільярди доларів (таких як Tide, Pampers, Olay та Gilette) розширився з десяти до двадцяти чотирьох брендів Всіми цими успіхами компанія зобов'язана тому, що Алан Лафлі поставив на чільне місце орієнтований на перемогу стратегічний вибір, інновації з ініціативи клієнтів і надійне, стійке зростання.
 
Алан Лафлі отримав низку високих звань та нагород за досягнення у бізнесі. Зокрема, журнал Chief Executive назвав його найкращим СЕО року, а Інститут світової економіки Петерсона присудив йому премію за майстерне управління бізнесом. Крім того, Алан Лафлі отримав премію Едісона за досягнення в галузі інновацій, а також премію Уоррена Бенніса за визначні успіхи в лідерстві. Він був включений до Зали рекламної слави, а також до Зали промислової слави журналу Industry Week.
Роджер Мартін
Avatar
Роджер Мартін – декан Школи менеджменту Ротмана Університету Торонто та радник СЕО з питань стратегії, створення бізнесу, інновацій та інтегративного мислення. Роджер Мартін написав багато статей з цієї теми та опублікував сім книг: «Гра за правилами» (Fixing the Game); Архітектура бізнесу (The Design of Business); "Мислення в стилі "І""; "Вірус відповідальності"; "Канада: яка вона є і якою може бути" (Canada: What It Is, What It Can Be) у співавторстві з Джеймсом Мілвеєм; «Коштовне мислення» (Diaminds) у співавторстві з Міхнеа Молдові; «Майбутнє MBA» (Future of the MBA) — також у співавторстві з Молдовою.
 
У 2006 році Роджер Мартін посів шосте місце у списку п'ятдесяти найвпливовіших теоретиків бізнесу. У 2010 році увійшов до списку двадцяти семи найвпливовіших дизайнерів світу на думку Business Week. У 2007-му журнал Business Week назвав Роджера Мартіна одним із десяти найкращих у світі викладачів бізнес-шкіл.

Інші книжки цього автора

Техніка ухвалення рішень. Як лідери роблять вибір

Роджер Мартін, Дженніфер Ріел

230 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії