Bizlit +380995622563
Нет в наличии

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Код товара: 103202
Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі книга купить

Автор: Алан Лафли, Роджер Мартин

Издательство: Наш Формат
Код товара: 103202
181
0 0 грн
Скоро в продаже

Автор: Алан Лафли, Роджер Мартин

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

256 стр

ISBN

978-617-7552-96-2

Формат

140х210 мм

Язык

українська

Стратегія компанії не має бути складною, але створити її — справді важко. Алан Лефлі та Роджер Мартін на прикладі власного величезного досвіду пояснюють, чому застосування стратегічного підходу — найвиграшніший варіант.

Колишньому гендиректорові Procter amp; Gamble Алану Лефлі та його стратегічному радникові Роджеру Мартінові вдалося збільшити ринкову вартість компанії на понад 100 млрд доларів лише за 10 років. У цій книжці вони показують, як поєднати стратегію та повсякденні завдання компанії.

Автори описують низку стратегічних виборів, які потрібно зробити компанії, щоб залишити позаду своїх конкурентів. Результатом застосування цього підходу стало потужне розширення брендів на зразок Olay чи Gillette.

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі отзывы

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-alan-lafli-90x120.jpg

Алан Лафли — бывший председатель совета директоров, президент и СЕО компании Procter & Gamble. Под руководством Лафли объем продаж P&G увеличился в два раза, объем прибыли — в четыре... Подробнее

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rodzher-martin-90x120.jpg

Роджер Мартин — декан Школы менеджмента Ротмана Университета Торонто и советник СЕО по вопросам стратегии, создания бизнеса, инноваций и интегративного мышления. Роджер Мартин написал много... Подробнее