Bizlit +38 (099) 562-25-63
Техніка ухвалення рішень. Як лідери роблять вибір

Техніка ухвалення рішень. Як лідери роблять вибір

Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Поведінкова наука доводить: ми приймаємо передбачувані рішення і часто собі на шкоду. Ви вкотре сіли за серіал, а не пішли у спортзал? На роботі знову ухвалили не надто успішне компромісне рішення, а продавець-маніпулятор продав вам дорожчий товар?

Один з найвизначніших мислителів у сфері менеджменту Роджер Мартін висунув теорію інтегративного мислення — її суть полягає у вирішенні проблеми за допомогою протилежних ідей як основи для нового рішення. Разом із Дженніфер Ріел вони досліджували вплив ухвалених рішень на подальшу долю компаній.

У книжці автори з гумором описують та аналізують історії, коли лідери відомих компаній опинилися перед вибором, наводять цікаві дослідження й діляться досвідом прийняття рішень, що принесуть вам успіх.

Показати повністю
Відгуки про Техніка ухвалення рішень. Як лідери роблять вибір
0 / 5
Залишити відгук
Роджер Мартін
Avatar
Роджер Мартін – декан Школи менеджменту Ротмана Університету Торонто та радник СЕО з питань стратегії, створення бізнесу, інновацій та інтегративного мислення. Роджер Мартін написав багато статей з цієї теми та опублікував сім книг: «Гра за правилами» (Fixing the Game); Архітектура бізнесу (The Design of Business); "Мислення в стилі "І""; "Вірус відповідальності"; "Канада: яка вона є і якою може бути" (Canada: What It Is, What It Can Be) у співавторстві з Джеймсом Мілвеєм; «Коштовне мислення» (Diaminds) у співавторстві з Міхнеа Молдові; «Майбутнє MBA» (Future of the MBA) — також у співавторстві з Молдовою.
 
У 2006 році Роджер Мартін посів шосте місце у списку п'ятдесяти найвпливовіших теоретиків бізнесу. У 2010 році увійшов до списку двадцяти семи найвпливовіших дизайнерів світу на думку Business Week. У 2007-му журнал Business Week назвав Роджера Мартіна одним із десяти найкращих у світі викладачів бізнес-шкіл.

Інші книжки цього автора

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Алан Лафли, Роджер Мартин

210 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії