Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Страница автора

Алан Лафлі

Алан Лафлі – колишній голова ради директорів, президент та СЕО компанії Procter & Gamble. Під керівництвом Лафлі обсяг продажів P&G збільшився вдвічі, обсяг прибутку — у чотири рази, ринкова вартість компанії — більш ніж на 100 мільярдів доларів, а портфель брендів вартістю мільярди доларів (таких як Tide, Pampers, Olay та Gilette) розширився з десяти до двадцяти чотирьох брендів Всіми цими успіхами компанія зобов'язана тому, що Алан Лафлі поставив на чільне місце орієнтований на перемогу стратегічний вибір, інновації з ініціативи клієнтів і надійне, стійке зростання.
 
Алан Лафлі отримав низку високих звань та нагород за досягнення у бізнесі. Зокрема, журнал Chief Executive назвав його найкращим СЕО року, а Інститут світової економіки Петерсона присудив йому премію за майстерне управління бізнесом. Крім того, Алан Лафлі отримав премію Едісона за досягнення в галузі інновацій, а також премію Уоррена Бенніса за визначні успіхи в лідерстві. Він був включений до Зали рекламної слави, а також до Зали промислової слави журналу Industry Week.

Книги автора: Алан Лафлі

Показувати:
Сортувати:

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі

210 грн

Показано з 1 по 1 з 1 (всього 1 сторінок)