Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Маркетингові війни

Код товару: 108202

Фотографії

Автор: Джек Траут, Ел Райс

Видавництво: Фабула
Код товару: 108202
550 грн
550

8 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Джек Траут, Ел Райс

Видавництво: Фабула

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

240 стр

ISBN

978-617-09-5385-8

Формат

195х195 мм

Мова

українська

Опис книги Маркетингові війни

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу.

Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Відгуки про Маркетингові війни

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетингові війни відгуки

Автори книги Маркетингові війни

Джек Траут
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhek-traut-90x120.jpg
Президент компанії "Trout & Partners", однієї з найбільших фірм в Америці з офісами у 13 країнах. Її клієнтами є – AT&T, Audi, Burger King, DuPont, Intel, IBM, MasterCard, Procter &... Подробнее
Ел Райс
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jel-rajs-90x120.jpg
Найвідоміший у світі стратег у галузі маркетингу та спеціаліст з консалтингу. Його послугами користуються найбільші корпорації Північної та Південної Америки, Японії, Китаю, Гонконгу та Південної... Подробнее