Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Маркетингові війни

Код товара: 108202
Маркетингові війни книга купить

Автор: Джек Траут, Эл Райс

Издательство: Фабула
Код товара: 108202
280 грн
280

1 человек добавил в Вишлист

На складе

Автор: Джек Траут, Эл Райс

Издательство: Фабула

Переплет

Твердый

К-во страниц

240 стр

ISBN

978-617-09-5385-8

Формат

195х195 мм

Язык

українська

Описание книги Маркетингові війни

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу.

Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Отзывы о Маркетингові війни

0 / 5


5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Маркетингові війни отзывы

Авторы книги Маркетингові війни

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhek-traut-90x120.jpg
Президент компании "Trout & Partners", одной из крупнейших фирм в Америке с офисами в 13 странах. Ее клиентами являются - AT&T, Audi, Burger King, DuPont, Intel, IBM, MasterCard, Procter... Подробнее
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jel-rajs-90x120.jpg
Известнейший в мире стратег в области маркетинга и специалист по консалтингу. Его услугами пользуются крупнейшие корпорации Северной и Южной Америки, Японии, Китая, Гонконга и Южной Кореи, входящие... Подробнее