Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Маркетингові війни

Маркетингові війни

550 грн
550
8 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 240 стр
ISBN 978-617-09-5385-8
Формат 195х195 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу.

Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Показати повністю
Відгуки про Маркетингові війни
0 / 5
Залишити відгук
Джек Траут
Президент компанії "Trout & Partners", однієї з найбільших фірм в Америці з офісами у 13 країнах. Її клієнтами є – AT&T, Audi, Burger King, DuPont, Intel, IBM, MasterCard, Procter & Gamble, Sotheby's – всього понад 80 всесвітньо відомих компаній.
 
Визнаний одним із впливових гуру маркетингу, Траут є автором такої епохальної концепції, як позиціонування.
 
Найбільш популярні роботи з маркетингу - "Позиціонування. Битва за впізнаваність", "Сила простоти. Посібник із успішних бізнес-стратегій".
Ел Райс

Найвідоміший у світі стратег у галузі маркетингу та спеціаліст з консалтингу. Його послугами користуються найбільші корпорації Північної та Південної Америки, Японії, Китаю, Гонконгу та Південної Кореї, що входять до списку "Форчун-500".

Інші книжки цього автора

Диференціюйся або помри

Джек Траут

520 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії