Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Диференціюйся або помри

Диференціюйся або помри

520 грн
520
1 людина додала у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 240 стр
ISBN 978-617-09-5384-1
Формат 195х195 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів?

Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Показати повністю
Відгуки про Диференціюйся або помри
0 / 5
Залишити відгук
Джек Траут
Президент компанії "Trout & Partners", однієї з найбільших фірм в Америці з офісами у 13 країнах. Її клієнтами є – AT&T, Audi, Burger King, DuPont, Intel, IBM, MasterCard, Procter & Gamble, Sotheby's – всього понад 80 всесвітньо відомих компаній.
 
Визнаний одним із впливових гуру маркетингу, Траут є автором такої епохальної концепції, як позиціонування.
 
Найбільш популярні роботи з маркетингу - "Позиціонування. Битва за впізнаваність", "Сила простоти. Посібник із успішних бізнес-стратегій".

Інші книжки цього автора

Маркетингові війни

Джек Траут, Ел Райс

550 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії