Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

350 -10%
315 грн
315
1 людина додала у Вишлист
На складі
К-ть сторінок 272 стр
ISBN 978-966-448-440-1
Формат 145х200 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег.

Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів. У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.

Показати повністю
Відгуки про Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
0 / 5
Залишити відгук
Пол Браун
Пол Браун, який багато років співпрацював із газетою The New York Times, — відомий письменник, який брав участь у створенні класичних ділових бестселерів «Клієнти на все життя» (разом з Карлом Сьюеллом) та «Ваш маркетинг — відстій» (з Марком Стівенсом).
Карл Сьюелл
Карл Сьюелл - успішний бізнесмен, власник однієї з найкращих автодилерських компаній США. Йому вдалося підняти продажі до небачених висот завдяки залученню та утриманню покупців.
 
Карл збільшив свій бізнес з $10 млн. у 1968 році до $250 млн. у 1998 році, з прибутком, що виріс у такій же пропорції. Карл Сьюелл продає автомобілі - Cadillac, Hummer, Lexus, Infinity та інші бренди. Показники задоволеності його клієнтів неймовірно високі. Він не лише очолює рейтинги, він продовжує щоразу давати нове визначення поняття «кращий».

Інші книжки цього автора

Комплект Надзвичайна гостинність + Клієнти на все життя

Вілл Гідера, Карл Сьюелл, Пол Браун

780 -5% 741 грн

Очікується

Комплект Надзвичайна гостинність + Клієнти на все життя + Розробляємо ціннісні пропозиції

Ів Піньє, Алан Смит, Александер Остервальдер, Вілл Гідера, Грег Бернарда, Карл Сьюелл, Пол Браун, Тріш Пападакос

1470 -5% 1396 грн

Очікується

Комплект Клиенты на всю жизнь + Маркетинг от А до Я

Карл Сьюелл, Філіп Котлер

860 -20% 688 грн

На складі

Комплект Клиенты на всю жизнь + Первоклассный сервис

Джон Шоул, Карл Сьюелл

1080 -20% 864 грн

На складі

Ви дивились

Фотографії