Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

740 грн
740
1 людина додала у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 384 стр
ISBN 978-617-8425-19-7
Формат 165х235 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Смисл цієї книжки — допомогти дизайнеру в ремеслі, озброїти його правилами, порадами й методами. Ми поговоримо про типографію, композицію, колір і зображення. Саме ці інгредієнти, якщо їх поєднати сильною, переконливою концепцією, дають у підсумку дизайнерське рішення. Якби я був шеф-кухарем, то хотів би готувати з найкращих інгредієнтів: найкращий рецепт плюс найкращі продукти й приправи.

Навряд чи можна розраховувати на шедевр, якщо замість свіжого тунця мусиш вдовольнятися консервованим, а замість стиглих помідорів — томатним соусом із пакетика. Те саме стосується дизайну. Продуманий шрифт на рівні з Гарамоном, індивідуально підібрана палітра і вдала фотографія дадуть більше, ніж безкоштовна гарнітура з інтернету, кольори, що їх на автоматі пропонує софт, і перше-ліпше фото зі стоку. Коли опанував «правильний» спосіб дизайнувати й переконався, що кожне тире на своєму місці, можна підключатися до іншого полюсу дизайнерської особистості.

Тоді й можна буде знаходити несподівані, провокативні ходи, кидати виклик усталеному порядку речей, пробувати альтернативні процеси виробництва. Однак навіть у цьому випадку та іпостась дизайнера, що ревно стежить за дотриманням правил і шукає досконалості, повинна час від часу втручатися й перевіряти, чи знайдене рішення ясне й чи спроможне полонити глядача.

Показати повністю
Відгуки про Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
0 / 5
Залишити відгук
Шон Адамс

Шон Адамс - завкафедри графдизайну в ArtCenter College of Design у Пасадені, Каліфорнія. 2014 року отримав медаль Американського інституту графічних мистецтв (AIGA), найвищу професійну нагороду в галузі графдизайну. Лауреат багатьох конкурсів, володар численних відзнак (зокрема від журналу Graphis, AIGA, D&AD, ADC).

Журнал I. D. Magazine зарахував його до сорока найвпливовіших людей у сфері дизайну. За столітню історію AIGA тільки Шон Адамс очолював цю організацію два терміни поспіль. Член комітету Aspen Design Conference. Написав про дизайн кілька книжок: The Designer’s Dictionary of Color; The Designer’s Dictionary of Type; «Як дизайн спонукає нас думати, відчувати, діяти» (К.: Артхасс, 2022).

Член редколегії й дописувач видання Design Observer. Автор цифрового контенту в LinkedIn Learning. Серед клієнтів Адамса — Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Disney, Gap, Frank Gehry Partners, Nickelodeon, Sundance.

Пітер Доусон

Пітер Доусон - співзасновник британського дизайн-бюро Grade, пропрацював у сфері дизайну чверть століття. Серед його клієнтів — Британський музей, галерея «Тейт», музей Вікторії і Альберта, видавництво Thames & Hudson і багато інших. Сфера інтересів Доусона — брендинг, типографія, поліграфія, видавничий дизайн.

Лауреат багатьох престижних професійних відзнак у галузі книжкового дизайну, член International Society of Typographic Designers. На запрошення кількох британських і закордонних університетів читав лекції з типографії. У 2013 році написав книжку The Field Guide to Typography.

Джон Фостер

Джон Фостер - ректор, принцепс, суперіндентант і [впишіть будь-яке гучне слово] в дизайн-бюро Bad People Good Things. Всесвітньо відомий дизайнер та ілюстратор, багато пише про дизайн і виступає з лекціями. Його роботи виходили у головних тематичних виданнях, експонуються у галереях по всьому світу й належать до основної колекції Смітсонівського музею. Удостоєний багатьох професійних відзнак (Art Directors Club of New York Gold Medal, ADDY Best of Show та ін.).

Новаторські проєкти для Coca-Cola, Hasbro, Americans for the Arts, Nature Conservancy, ESPN, Chronicle Books і багатьох інших фірм і фондів здобули Фостеру реноме одного з найвпливовіших дизайнерів світу. Проводить забагато часу за гігантським робочим столом — малює, проєктує, програмує, поки під ногами плутається його фокстер’єр, призер чемпіонату світу з кумедності.

Інші книжки цього автора

Як дизайн спонукає нас думати

Шон Адамс

630 грн

Очікується

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

Джон Фостер, Пітер Доусон, Шон Адамс

740 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії