Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Основи. Графічний дизайн 04 + Заповіді графічного дизайну

1280 -5%
1216 грн
1216
0 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка М'яка
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Основи. Графічний дизайн 04. Нові основи
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Основи. Графічний дизайн 04. Нові основи
У книзі «Графічний дизайн: Нові основи» авторка бестселлерів Еллен Лаптон і викладачка дизайну Дженніфер Коул Філліпс пояснюють ключові концепції візуальної мови, необхідні для будь-якої дизайнерської роботи, від розробки лого чи фірмового бланку — і до складного вебсайту. За допомогою візуальних прикладів із паралельними коментарями вони представляють формальні базові елементи двовимірного дизайну, такі як точка, лінія, площина, масштаб, ієрархія, шари й прозорість.
У новому, переглянутому виданні додано новий розділ — про формстормінг і принципи гештальту, а також численні нові приклади робіт від студентів і професіоналів, що ілюструють такі теми, як робота із сіткою та кольорами.
«Ця книжка — посібник зі створення візуальних форм, із нього дизайнери дізнаються, як вибудовувати розмаїття і складність на основі простих зв’язків. Тут ми прагнули подолати прірву між програмним забезпеченням — і візуальним мисленням. Говорячи про форму, ми згадуємо новаторські роботи дизайнерів доби модернізму — від Джозефа Алберса й Ласло Могой-Надьї з Баухауза до Арміна Гофмана й таких видатних учителів, як Малколм Ґрір.
Ми взялися до роботи над цим посібником, коли завважили, що нашим студентам буває непросто сформулювати абстрактну концепцію. Вони чудово давали собі раду з вокабуляром поп-культури й інтерпретували її елементи, однак набагато менш комфортно почувалися, коли їм доводилося працювати з масштабом, ритмом, кольором, ієрархією, сітками та зв’язками в діаграмах. Тож ця книжка — насамперед для студентів і дизайнерів-початківців, її й проілюстровано переважно роботами наших студентів бакалаврських і магістерських програм Maryland Institute College of Art, MICA. […] Роботи, які ми показуємо на цих сторінках, дуже різноманітні, і це розмаїття відображає природну відмінність у вмілості й здатності до чуттєвого сприйняття» — Еллен Лаптон, Дженніфер Коул Філліпс
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Смисл цієї книжки — допомогти дизайнеру в ремеслі, озброїти його правилами, порадами й методами. Ми поговоримо про типографію, композицію, колір і зображення. Саме ці інгредієнти, якщо їх поєднати сильною, переконливою концепцією, дають у підсумку дизайнерське рішення. Якби я був шеф-кухарем, то хотів би готувати з найкращих інгредієнтів: найкращий рецепт плюс найкращі продукти й приправи.
Навряд чи можна розраховувати на шедевр, якщо замість свіжого тунця мусиш вдовольнятися консервованим, а замість стиглих помідорів — томатним соусом із пакетика. Те саме стосується дизайну. Продуманий шрифт на рівні з Гарамоном, індивідуально підібрана палітра і вдала фотографія дадуть більше, ніж безкоштовна гарнітура з інтернету, кольори, що їх на автоматі пропонує софт, і перше-ліпше фото зі стоку. Коли опанував «правильний» спосіб дизайнувати й переконався, що кожне тире на своєму місці, можна підключатися до іншого полюсу дизайнерської особистості.
Тоді й можна буде знаходити несподівані, провокативні ходи, кидати виклик усталеному порядку речей, пробувати альтернативні процеси виробництва. Однак навіть у цьому випадку та іпостась дизайнера, що ревно стежить за дотриманням правил і шукає досконалості, повинна час від часу втручатися й перевіряти, чи знайдене рішення ясне й чи спроможне полонити глядача.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Основи. Графічний дизайн 04 + Заповіді графічного дизайну
0 / 5
Залишити відгук
Шон Адамс

Шон Адамс - завкафедри графдизайну в ArtCenter College of Design у Пасадені, Каліфорнія. 2014 року отримав медаль Американського інституту графічних мистецтв (AIGA), найвищу професійну нагороду в галузі графдизайну. Лауреат багатьох конкурсів, володар численних відзнак (зокрема від журналу Graphis, AIGA, D&AD, ADC).

Журнал I. D. Magazine зарахував його до сорока найвпливовіших людей у сфері дизайну. За столітню історію AIGA тільки Шон Адамс очолював цю організацію два терміни поспіль. Член комітету Aspen Design Conference. Написав про дизайн кілька книжок: The Designer’s Dictionary of Color; The Designer’s Dictionary of Type; «Як дизайн спонукає нас думати, відчувати, діяти» (К.: Артхасс, 2022).

Член редколегії й дописувач видання Design Observer. Автор цифрового контенту в LinkedIn Learning. Серед клієнтів Адамса — Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Disney, Gap, Frank Gehry Partners, Nickelodeon, Sundance.

Пітер Доусон

Пітер Доусон - співзасновник британського дизайн-бюро Grade, пропрацював у сфері дизайну чверть століття. Серед його клієнтів — Британський музей, галерея «Тейт», музей Вікторії і Альберта, видавництво Thames & Hudson і багато інших. Сфера інтересів Доусона — брендинг, типографія, поліграфія, видавничий дизайн.

Лауреат багатьох престижних професійних відзнак у галузі книжкового дизайну, член International Society of Typographic Designers. На запрошення кількох британських і закордонних університетів читав лекції з типографії. У 2013 році написав книжку The Field Guide to Typography.

Джон Фостер

Джон Фостер - ректор, принцепс, суперіндентант і [впишіть будь-яке гучне слово] в дизайн-бюро Bad People Good Things. Всесвітньо відомий дизайнер та ілюстратор, багато пише про дизайн і виступає з лекціями. Його роботи виходили у головних тематичних виданнях, експонуються у галереях по всьому світу й належать до основної колекції Смітсонівського музею. Удостоєний багатьох професійних відзнак (Art Directors Club of New York Gold Medal, ADDY Best of Show та ін.).

Новаторські проєкти для Coca-Cola, Hasbro, Americans for the Arts, Nature Conservancy, ESPN, Chronicle Books і багатьох інших фірм і фондів здобули Фостеру реноме одного з найвпливовіших дизайнерів світу. Проводить забагато часу за гігантським робочим столом — малює, проєктує, програмує, поки під ногами плутається його фокстер’єр, призер чемпіонату світу з кумедності.

Інші книжки цього автора

Основи. Графічний дизайн 04. Нові основи

Дженніфер Коул Філліпс, Еллен Лаптон

540 грн

На складі

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

Джон Фостер, Пітер Доусон, Шон Адамс

740 грн

На складі

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

Джон Фостер, Пітер Доусон, Шон Адамс

740 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії