Комплект складається з 2х книг:
Основи. Графічний дизайн 04. Нові основи
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Основи. Графічний дизайн 04. Нові основи
У книзі «Графічний дизайн: Нові основи» авторка бестселлерів Еллен Лаптон і викладачка дизайну Дженніфер Коул Філліпс пояснюють ключові концепції візуальної мови, необхідні для будь-якої дизайнерської роботи, від розробки лого чи фірмового бланку — і до складного вебсайту. За допомогою візуальних прикладів із паралельними коментарями вони представляють формальні базові елементи двовимірного дизайну, такі як точка, лінія, площина, масштаб, ієрархія, шари й прозорість.
У новому, переглянутому виданні додано новий розділ — про формстормінг і принципи гештальту, а також численні нові приклади робіт від студентів і професіоналів, що ілюструють такі теми, як робота із сіткою та кольорами.
«Ця книжка — посібник зі створення візуальних форм, із нього дизайнери дізнаються, як вибудовувати розмаїття і складність на основі простих зв’язків. Тут ми прагнули подолати прірву між програмним забезпеченням — і візуальним мисленням. Говорячи про форму, ми згадуємо новаторські роботи дизайнерів доби модернізму — від Джозефа Алберса й Ласло Могой-Надьї з Баухауза до Арміна Гофмана й таких видатних учителів, як Малколм Ґрір.
Ми взялися до роботи над цим посібником, коли завважили, що нашим студентам буває непросто сформулювати абстрактну концепцію. Вони чудово давали собі раду з вокабуляром поп-культури й інтерпретували її елементи, однак набагато менш комфортно почувалися, коли їм доводилося працювати з масштабом, ритмом, кольором, ієрархією, сітками та зв’язками в діаграмах. Тож ця книжка — насамперед для студентів і дизайнерів-початківців, її й проілюстровано переважно роботами наших студентів бакалаврських і магістерських програм Maryland Institute College of Art, MICA. […] Роботи, які ми показуємо на цих сторінках, дуже різноманітні, і це розмаїття відображає природну відмінність у вмілості й здатності до чуттєвого сприйняття» — Еллен Лаптон, Дженніфер Коул Філліпс
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Смисл цієї книжки — допомогти дизайнеру в ремеслі, озброїти його правилами, порадами й методами. Ми поговоримо про типографію, композицію, колір і зображення. Саме ці інгредієнти, якщо їх поєднати сильною, переконливою концепцією, дають у підсумку дизайнерське рішення. Якби я був шеф-кухарем, то хотів би готувати з найкращих інгредієнтів: найкращий рецепт плюс найкращі продукти й приправи.
Навряд чи можна розраховувати на шедевр, якщо замість свіжого тунця мусиш вдовольнятися консервованим, а замість стиглих помідорів — томатним соусом із пакетика. Те саме стосується дизайну. Продуманий шрифт на рівні з Гарамоном, індивідуально підібрана палітра і вдала фотографія дадуть більше, ніж безкоштовна гарнітура з інтернету, кольори, що їх на автоматі пропонує софт, і перше-ліпше фото зі стоку. Коли опанував «правильний» спосіб дизайнувати й переконався, що кожне тире на своєму місці, можна підключатися до іншого полюсу дизайнерської особистості.
Тоді й можна буде знаходити несподівані, провокативні ходи, кидати виклик усталеному порядку речей, пробувати альтернативні процеси виробництва. Однак навіть у цьому випадку та іпостась дизайнера, що ревно стежить за дотриманням правил і шукає досконалості, повинна час від часу втручатися й перевіряти, чи знайдене рішення ясне й чи спроможне полонити глядача.