Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Заповіді графічного дизайну + Основи графічного дизайну

Комплект Заповіді графічного дизайну + Основи графічного дизайну

1560 -5%
1482 грн
1482
0 людей додали у Вишлист
Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера
Обкладинка М'яка
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Основи графічного дизайну. Третє видання
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Основи графічного дизайну. Третє видання
Алекс В. Вайт пропонує бачення дизайну, що ґрунтується на концепції єдності та взаємодії змістових елементів — і тла, візуально вираженої ідеї — та її обрамлення.
«Дизайнерська освіта переважно стосується поєднання старих та створення нових елементів контенту. Вона зосереджується на зв’язках між формами — і вкрай рідко розглядає таку критично важливу частину дизайну, як фонові простори та форми. Це відображає віру в те, що наявне важливіше за відсутнє. Але порожнеча, коли до неї ставляться як до повноцінного партнера в дизайні, стає динамічною.
Саме вона, поряд із оригінальною візуальною ідеєю, визначає чудовий дизайн», — зазначає автор у передмові до третього видання.Такий усеохопний погляд відкриває просто безмежне поле для експериментів, та щоб дизайнер у них не губився, автор окреслює дуже чіткий орієнтир — «комунікація»:«На відміну від математики, де може бути лише одна "правильна" відповідь, дизайн пропонує багато альтернативних рішень. І дизайнерові належить знайти серед них найкраще. Не варто розглядати дизайн лише як можливість похизуватися власними візуальними експериментами. Однак ті пошуки, що сприяють комунікації, вітаються завжди».
Виклад оригінальних міркувань і підходів автора проілюстровано добіркою прикладів, що представляють різні епохи та стилі.
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
Смисл цієї книжки — допомогти дизайнеру в ремеслі, озброїти його правилами, порадами й методами. Ми поговоримо про типографію, композицію, колір і зображення. Саме ці інгредієнти, якщо їх поєднати сильною, переконливою концепцією, дають у підсумку дизайнерське рішення. Якби я був шеф-кухарем, то хотів би готувати з найкращих інгредієнтів: найкращий рецепт плюс найкращі продукти й приправи.
Навряд чи можна розраховувати на шедевр, якщо замість свіжого тунця мусиш вдовольнятися консервованим, а замість стиглих помідорів — томатним соусом із пакетика. Те саме стосується дизайну. Продуманий шрифт на рівні з Гарамоном, індивідуально підібрана палітра і вдала фотографія дадуть більше, ніж безкоштовна гарнітура з інтернету, кольори, що їх на автоматі пропонує софт, і перше-ліпше фото зі стоку. Коли опанував «правильний» спосіб дизайнувати й переконався, що кожне тире на своєму місці, можна підключатися до іншого полюсу дизайнерської особистості.
Тоді й можна буде знаходити несподівані, провокативні ходи, кидати виклик усталеному порядку речей, пробувати альтернативні процеси виробництва. Однак навіть у цьому випадку та іпостась дизайнера, що ревно стежить за дотриманням правил і шукає досконалості, повинна час від часу втручатися й перевіряти, чи знайдене рішення ясне й чи спроможне полонити глядача.
Показати повністю
Відгуки про Комплект Заповіді графічного дизайну + Основи графічного дизайну
0 / 5
Залишити відгук
Шон Адамс

Шон Адамс - завкафедри графдизайну в ArtCenter College of Design у Пасадені, Каліфорнія. 2014 року отримав медаль Американського інституту графічних мистецтв (AIGA), найвищу професійну нагороду в галузі графдизайну. Лауреат багатьох конкурсів, володар численних відзнак (зокрема від журналу Graphis, AIGA, D&AD, ADC).

Журнал I. D. Magazine зарахував його до сорока найвпливовіших людей у сфері дизайну. За столітню історію AIGA тільки Шон Адамс очолював цю організацію два терміни поспіль. Член комітету Aspen Design Conference. Написав про дизайн кілька книжок: The Designer’s Dictionary of Color; The Designer’s Dictionary of Type; «Як дизайн спонукає нас думати, відчувати, діяти» (К.: Артхасс, 2022).

Член редколегії й дописувач видання Design Observer. Автор цифрового контенту в LinkedIn Learning. Серед клієнтів Адамса — Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Disney, Gap, Frank Gehry Partners, Nickelodeon, Sundance.

Алекс Вайт

Алекс В. Вайт — дизайнер, відзначений низкою нагород, консультант із дизайну, автор та викладач. Він уже кілька десятиліть обстоює доречність аналітичного мислення у візуальних комунікаціях. Прочитав чимало лекцій із типографії та дизайну для професійних дизайнерів в обох Америках та в Європі.

Серед його книжок — Editing by Design («Редагування в дизайні», 4 видання), Listening to Type: Making Lan-guage Visible («Дослухатися до шрифтів: Як зробити мову видимою») та Advertis-ing Design and Typography («Дизайн і типографія в рекламі»).

Професор Вайт викладав менеджмент дизайну та графічний дизайн магістрам і бакалаврам Університету в Бріджпорті, Школи дизайну Парсонса, FIT, Міського коледжу в Нью-Йорку та Школи мистецтв у Хартфорді. Десять років був у складі Ради директорів Type Directors Club у Нью-Йорку, пішов у почесну відставку з посади Голови. Мешкає в Каринтії (Австрія).

Пітер Доусон

Пітер Доусон - співзасновник британського дизайн-бюро Grade, пропрацював у сфері дизайну чверть століття. Серед його клієнтів — Британський музей, галерея «Тейт», музей Вікторії і Альберта, видавництво Thames & Hudson і багато інших. Сфера інтересів Доусона — брендинг, типографія, поліграфія, видавничий дизайн.

Лауреат багатьох престижних професійних відзнак у галузі книжкового дизайну, член International Society of Typographic Designers. На запрошення кількох британських і закордонних університетів читав лекції з типографії. У 2013 році написав книжку The Field Guide to Typography.

Джон Фостер

Джон Фостер - ректор, принцепс, суперіндентант і [впишіть будь-яке гучне слово] в дизайн-бюро Bad People Good Things. Всесвітньо відомий дизайнер та ілюстратор, багато пише про дизайн і виступає з лекціями. Його роботи виходили у головних тематичних виданнях, експонуються у галереях по всьому світу й належать до основної колекції Смітсонівського музею. Удостоєний багатьох професійних відзнак (Art Directors Club of New York Gold Medal, ADDY Best of Show та ін.).

Новаторські проєкти для Coca-Cola, Hasbro, Americans for the Arts, Nature Conservancy, ESPN, Chronicle Books і багатьох інших фірм і фондів здобули Фостеру реноме одного з найвпливовіших дизайнерів світу. Проводить забагато часу за гігантським робочим столом — малює, проєктує, програмує, поки під ногами плутається його фокстер’єр, призер чемпіонату світу з кумедності.

Інші книжки цього автора

Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад

Джон Фостер, Пітер Доусон, Шон Адамс

740 грн

На складі

Комплект Основи. Графічний дизайн 04 + Заповіді графічного дизайну

Дженніфер Коул Філліпс, Джон Фостер, Еллен Лаптон, Пітер Доусон, Шон Адамс

1280 -5% 1216 грн

На складі

Основи графічного дизайну. Третє видання

Алекс Вайт

820 грн

Очікується

Ви дивились

Фотографії